سرقت 10 میلیاردی مرد پرتغالی از خزانه پرسپولیس



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس

پرسپولیس اکنون با پرداختی 10 میلیاردی خزانه‌اش برای ادامه مسابقات در این فصل خالی شده است.

به گزارش ایلنا، بعد از سال‌ها کش و قوس و تهدید باشگاه پرسپولیس، در نهایت این مجموعه مجبور شد طلب 10 میلیاردی مربی پرتغالی خود را پرداخت کند تا از هرگونه عواقب مربوط به کسر امتیاز و ممنوعیت از سوی فیفا مصون بماند.

 

مسوولان پرسپولیس که در طول دو فصل اخیر تلاش زیادی برای پرداخت بدهی‌های این باشگاه داشتند، در اقدامی قابل ستایش توانستند یکی از قراردادهای مالی سنگین به جا مانده از دوران مدیریت محمد رویانیان را پرداخت کنند تا باشگاه را از خطرات احتمالی محافظت کنند.

 

مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی که محمد رویانیان به عنوان یکی از پروژه‌های موفق مدیریتی خود یاد می‌کرد، بعد از حضور در این تیم نتوانست به موفقیت بزرگی دست یابد و در شرایطی که درگیری و حاشیه در آن غوغا می‌کرد، نیمکت را به یحیی گل محمدی تحویل داد.

 

مانوئل ژوزه بعد از هدایت پرسپولیس دیگر روی نیمکت هیچ تیمی ننشست تا مدیریت بزرگ و موفق محمد رویانیان اینگونه شکست خود را به تصویر بکشد. مرد پرتغالی علیرغم ناکامی و شکست در پرسپولیس در نهایت توانست با مدارک عجیب و غریبی که رویانیان در اختیار او قرار داده بود، 10 میلیارد نصیب خود کند تا از آن بتوان به عنوان سرقتی بزرگ یاد کرد. 

 

10 میلیارد خارج شده از خزانه پرسپولیس برای برطرف شدن مشکلات شکایت مربوط به این مربی اکنون تیم را دچار چالش بزرگی کرده تا آنها در آستانه دیدارهای حساس در لیگ قهرمانان و برابر الهلال به توجه ویژه مسوولان چشم داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------