منصوریان: با این کارها می‌خواهند من را بترسانند؟



   اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,منصوریان

علیرضا منصوریان صبح دیروز مثل خیلی‌ها متحیر بود از اتفاقی که برای یکی از رستوران‌هایش افتاده است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: رستوران منصوریان که واقع در سعادت‌آباد است، دستخوش حوادثی شده بود. چند‌ فرد ناشناس که به شدت از نتایج استقلال گلایه داشتند، با اسپری روی یک طرف کرکره نوشته بودند حیا کن رها کن و در طرف دیگر کرکره هم نوشته بودند: «لعنت به ما که تو را انتخاب کردیم.» صبح دیروز تصاویر این اتفاق سریعاً به دست رسانه‌ها رسید و برداشت همه تهدید منصوریان بود.

 

علیرضا منصوریان در حال حاضر ۴ رستوران دارد. یک رستوران او در دردشت قرار دارد. یک رستوران دیگرش در سعادت‌آباد. یکی در ارگ در منطقه تجریش و دیگری در پاساژ کوروش واقع در ستاری. دو رستوران او در پاساژ هستند و قاعدتاً هواداران نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. در حال حاضر تنها رستوران دردشت و سعادت‌آباد او در دسترس هواداران معترض است. ماجرای هواداران و رستوران‌های منصوریان از فصل گذشته شروع شد. وقتی استقلال ۳ بر ۲ شهرآورد را برد، هواداران مقابل رستوران‌های او در دردشت و سعادت‌آباد تجمع کردند و به نفع او شعار دادند. منصوریان که همان روز پی برده بود شاید این مسئله برایش در آینده دردسرساز شود، سریعاً دستور داد رستوران‌هایشان را تعطیل کنند و به خانه بروند.

 

امسال بعد از نتایج اول فصل، بعضی از هواداران مقابل رستوران او در سعادت‌آباد تجمع کردند و شعارهایی دادند. در این ماجرا وقفه‌ای افتاد تا دیروز تصاویری از شعارها منتشر شود. این مسئله هر چند برای نزدیکان منصوریان نگران‌کننده بود و به این مربی گفتند یک جورهایی او تهدید شده ولی سرمربی استقلال به آن‌ها گفت: «با این چیزها می‌خواهند من را بترسانند؟!»

 

او به نوعی معتقد است این مسائل برنامه‌ریزی شده و قطعاً هواداران اگر حرفی داشته باشند، در روز روشن مثل گذشته مقابل رستورانش تجمع می‌کنند نه اینکه شبانه دست به چنین کاری بزنند و سریعاً هم تصاویرش را مخابره کنند.

 

سرمربی استقلال اما به نزدیکانش گفته به دور از تمام این حاشیه‌ها و اتفاقات، تمرکزش را روی بازی با ذوب‌آهن گذاشته و ترجیح می‌دهد برای این مسابقه برنامه‌ریزی کند. منصوریان شرایط حساسی دارد و بی‌شک باید در بازی روز چهارشنبه برنده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------