حراج خودروی علی پروین



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,علی پروین

درحالی‌که قرار بود مزایده ماشین اهدایی علی پروین ظهر امروز در مشهد برگزار شود، این مراسم با بی‌نظمی فراوان و در غیاب سلطان فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مزایده ماشین علی پروین به سود موسسه خیریه شهید کامیاب گناباد که پس از حواشی شب گذشته قرار بود امروز ظهر برگزار شود، در غیاب علی پروین برگزار شد. نکته جالب توجه اینکه مسئولان برگزاری این مراسم کیک تولدی نیز برای علی پروین در نظر گرفتند که مشخص نشد وقتی علی پروین در مراسم نیست چه نیازی به رونمایی از آن وجود دارد؟

 

همچنین از دیگر نکات جالب توجه مراسم امروز اینکه پیش از این تنها نام «خیریه شهید کامیاب گناباد» در راستای برگزاری این مراسم شنیده می‌شد اما امروز نام «موسسه خیریه بوستان شکوه مهر، آسایشگاه شهیدبهشتی مشهد» نیز در کنار خیریه شهید کامیاب دیده می‌شد، سوال اینجاست که چه اتفاقی از دیشب تا امروز ظهر رخ داد که ناگهان پای موسسه خیریه‌ای دیگر به برنامه باز شد و مراسم مزایده‌ای که دیشب به دلیل عدم صدور مجوز برگزار نشد، 12 ساعت بعد برگزار شد!

 

شاید بهتر باشد برای رفع ابهام در این زمینه مسئولان برگزاری مراسم توضیح دهند اگر موضوع صدور مجوز در مدت زمان 12 ساعت قابل حل بود، چرا پیش از این پیگیری لازم صورت نگرفت تا سلطان فوتبال ایران قهر نکند و با خاطری آزرده مشهد را صبح امروز ترک نکند؟ البته نکته جالب توجه اینکه در مراسم ظهر امروز اعلام شد پروین به خاطر رسیدگی به امور هیات مذهبی خود مشهد را به مقصد تهران ترک کرده، مطلبی که مشخص است بیشتر به توجیه شبیه است تا واقعیت.

 

طبق برنامه اعلامی از سوی مسئولان برگزاری مراسم پیش از این قرار بود عصر روز گذشته و از ساعت 17 نشست خبری مربوط به این مراسم با حضور علی پروین برگزار شود که این نشست برگزار نشد، پس از آن به دلیل عدم صدور مجوز مراسم مزایده نیز شب گذشته لغو شد. امروز هم درحالی که قرار بود این مراسم از ساعت 13:30 آغاز شود اما با بی‌نظمی گسترده‌ای که وجود داشت، مراسم مزایده بدون حضور پروین با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد.

 

نکته جالب توجه اینکه فودکورت یک مجتمع تجاری برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته‌شده‌بود و این جانمایی عجیب برای برگزاری، به شلوغی و بی‌نظمی مراسم افزوده‌بود. خوردو پروین در نهایت به قیمت 73 میلیون تومان به فروش رفت که مبلغ حاصله در جهت امور خیریه صرف خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------