زیدان: خیلی‌ها دوست ندارند رئال‌مادرید قهرمان شود



   اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,رئال مادرید

سرمربی رئال مادرید معتقد است خیلی از افراد دوست ندارند تیم او قهرمان شود.

 به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید فردا (یکشنبه) در آخرین دیدار خود در لالیگا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه روسالدا به مصاف مالاگا می‌رود.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌دانیم تنها یک بازی باقی مانده است. تاکنون مطابق میل‌مان بازی کردیم. به لحظه خوبی رسیدیم. از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار داریم و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیریم. تنها به داشته‌هایمان نگاه می‌کنیم. تمرکزم روی حریف یا مسائل دیگر نیست. بازی سختی برابر حریفی فوق العاده خواهیم داشت. با این حال همه چیز بستگی به خودمان دارد.

 

رئال مادرید پنج سال است که فاتح لالیگا نشده است. سرمربی فرانسوی در این‌باره اظهار کرد: می‌دانیم قهرمانی در لالیگا سخت است. ۳۸ هفته است. هر هفته یا هر سه روز یک بار باید نشان بدهید خواهان پیروزی هستید. تاکنون این کار را انجام دادیم. خیلی تلاش کردیم و بازیکنان فوق العاده عمل کردند. شایسته قرار گرفتن در این جایگاه هستیم. اکنون باید کارمان را به پایان برسانیم. برابر سلتاویگو و سویا سختی‌هایی داشتیم اما با تلاش می‌توان نتیجه دلخواه را کسب کرد. می‌دانیم خیلی از افراد نمی‌خواهند مادرید قهرمان شود اما همیشه این‌چنین بوده است.

 

او درباره سیستم چرخشی گفت: همه بازیکنان مهم هستند و این موضوعی کلیدی است. بازیکنانی که کمتر بازی کردند، همچون دیگر بازیکنان در پیروزی‌ها نقش داشتند. برای کسب موفقیت باید در یک گروه اتحاد وجود داشته باشد. بازیکنان خیلی خوب کار کردند و از آن ها تشکر می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------