استقلال شما را شگفت زده خواهد کرد



اخبار,اخبار ورزشی,پرویز مظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «قول قهرمانی نداده و نمی‌دهم اما صبر داشته باشید. تیمی که دیدید تازه 30 درصد استقلال بود. شاید 30 درصد هم نبود!».

 پرویز مظلومی سعی می‌کند خوشحالی‌اش را کنترل کند و نخندد اما درونش را می‌شود لمس کرد. آنچه در او به جوش و خروش افتاده. با برد آمده است. با یک پیروزی که برای ساختن استقلال فردا بسیار امیدوارکننده است.

استقلالی که مظلومی در اولین ایستگاه لیگ ساخته بود گرچه هنوز تا به دست آوردن هارمونی فاصله دارد اما می‌تواند همانگونه که او وعده‌اش را داده بود به تیمی رویایی بدل شود. استقلال مظلومی دل را نبرد اما دل‌ها را امیدوار کرد.

به خصوص آنها که در دو فصل اخیر خون دل خورده بودند و استقلال را با بهترین مربی تاریخش در لیگ برتر نحیف و ناامیدکننده مشاهده کردند. استقلال حالا با مردی که دکترین ویژه‌ای در کسب پیروزی در دربی‌ها دارد به آینده امیدوارتر است. استقلال مظلومی پیش روی ما است.

اظهارات مظلومی را در ادامه می خوانید:

* از بازی شاگردانتان مقابل سیاه جامگان راضی بودید؟
- تیم من هنوز هماهنگ نیست. من این وضعیت را خوب درک می‌کنم اما می‌بینید که در همین ناهماهنگی و نداشتن تجربه کافی بین بازیکنان جدید باز هم می‌توانیم به برتری برسیم. این خیلی مهم است که استقلال می‌برد و باید روند پیروزی‌ها تحت هر شرایطی حفظ شود.

* هفته آینده با ملوان بازی دارید، یعنی این بردها مقابل حریفان آینده نیز تکرار می‌شود؟
- ضروری نیست من از حالا درباره آن بازی حرف بزنم اما وقتی می‌گویم باید بردها را تداوم بدهیم در واقع منظورم همین است. شخصی و تیمی حرف نمی‌زنم تا به آن بازی نزدیک شویم اما قطعا به دنبال حفظ این روند هستیم.

* قبول دارید که برخی دقایق حتی تا جایی پیش رفتید که ممکن بود گل دوم را هم از حریف دریافت کنید؟
- بعد از اینکه سیاه‌جامگان گل اول را زد خیلی فشار آورد و جا دارد من از کار دفاعی آن دقایق تشکر کنم که همان در نهایت باعث شد گل دوم را بزنیم. تیمی که خوب دفاع کند همواره می‌تواند به پیروزی امیدوار باشد.

 

مضاف بر آن باید بگویم که تیم من به لحاظ ایجاد موقعیت گل بهتر از حریف بود و این را دوربین‌ها و خبرنگاران ثبت کرده‌اند و می‌توانید آن را دوباره مرور کنید.

* دقیقا همینطور است. استقلال شما تیمی بود که فرصت‌هایی را هم از دست داد. در حقیقت تیم شما هم موقعیت‌هایی را از دست داد و می‌توانستید گل‌های بیشتری را به ثمر برسانید.
- پیش از گل اول و بعد از آن موقعیت‌های تک به تکی داشتیم که گل نشد. استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. باید روی ضربات آخر تمرین کنیم.

* آقای مظلومی آینده تیمی که ساخته‌اید را چطور پیش‌بینی می‌کنید آیا می‌شود به این استقلال خوشبین بود؟
- قول قهرمانی نداده و نمی‌دهم اما صبر داشته باشید. این استقلال شما را شگفت‌زده خواهد کرد. تیمی که دیدید تازه 30 درصد استقلال بود. شاید 30 درصد هم نبود! ما خیلی از بازیکنان را نداشتیم و شک نکنید وقتی آنها به ترکیب اصلی بازگردند از دیدن بازی‌های ما بیشتر لذت می‌برید.

 

با این حال تا هر زمان که آنها هم نباشند تیم من به روند برد ادامه می‌دهد. یعنی این هدف نهایی ما است. در هفته‌های آینده امیدواریم بتوانیم از خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی که به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، استفاده کنیم؛ ضمن اینکه مگویان را هم بعد از اتمام محرومیتش در اختیار خواهیم داشت. باید تلاش کنیم..

* دلیل اینکه هنوز آن آمادگی مورد نظر را ندارید چیست؟
- از قبل می‌دانستیم که به واسطه آغاز دیرهنگام تمرینات، تیم ما در دقایق پایانی از نظر بدنی به مشکل می‌خورد و برای این موضوع برنامه‌ریزی خاصی داشتیم؛ ضمن اینکه در تیم ما بازیکنان زیادی جابه‌جا شده‌اند. طبیعی است که این تیم برای جا افتادن به زمان نیاز داشته باشد.

* شما یک سال در مشهد مربیگری کرده‌اید و با فضای فوتبال این شهر آشنایید. این شناخت چقدر در پیروزی تاثیرگذار بود؟
- سیاه‌جامگان را تیم خودم می‌دانم. این تیم شاکله‌اش همان تیم ابومسلم است. من به خانه خودم رفته بودم و از اینکه دوستان قدیمی را مشاهده می‌کردم خیلی خوشحال بودم. به رسول خطیبی بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. این تیمی که او ساخته در آینده می‌تواند حرف‌های بسیاری بزند. من برای رسول آرزوی موفقیت دارم و باز هم به آنها تبریک می‌گویم.

 * برنامه‌ریزی شما در هفته منتهی به بازی با ملوان چیست؟
- یک روز ریکاوری و بعد آغاز تمرینات. از بازیکنانم خواسته‌ام کار را جدی بگیرند. مطمئنا همینگونه هم خواهد بود و من همدلی عجیبی را در این استقلال مشاهده می‌کنم. تیمی دارم که می‌خواهد موفق شود.

 

بازیکنانی که دلشان برای استقلال می‌تپد و باید از همه آنها تشکر و قدردانی کنم. استقلال برای روزهای بهتر آماده است.

* فکر نمی‌کنید حاشیه‌ها شما را تحت‌الشعاع قرار دهد؟
- ما بی‌تجربه نیستیم. برای تیم بزرگی مثل استقلال همواره حاشیه وجود دارد. نگران نیستیم.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------