آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پاسخ مدافع سرخ ها به منتقدان پرسپولیسی اش و استقلالی ها؛ رفت و برگشتی ها ساکت باشند



اخبار,اخبار ورزشی,محسن بنگر

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، پس از گذشت یک روز از بازی مقابل پدیده، به هواداران تیمش قول داد که در بازی های آینده اشتباه این مسابقه را جبران کند..

سوت پایان بازی پرسپولیس و پدیده که زده شد، صفحه اینستاگرام محسن بنگر مملو از پیام های نامهربانانه و توهین آمیزی بود که از سوی برخی طرفداران منتسب به باشگاه پرسپولیس به سوی او روانه شد.

این انتقادات کار را بدان جا رساند که بنگر، عصر روز شنبه همه پست هایش را پاک کند تا پیام های هواداران خشمگین هم دیلیت شده باشد.

با این وجود، اعلام حمایت گروه دیگری از هواداران پرسپولیس از بنگر در صفحات اجتماعی باعث شد که وی چند جمله خطاب به آنها بنویسد.

مدافع پرسپولیس عنوان کرد: «بابا دمتون گرم، همتون عشقید به خدا. مگه چیزی شد؟ تیم به این خوبی. اکی. من اشتباه کردم. بازی بعد جبران میشه. مگه میشه دفاع اشتباه نکنه؟»

بنگر در ادامه این پیام که با آی دی اینستاگرام خود در یکی از صفحات مربوط به هواداران پرسپولیس نوشته شده برای استقلالی ها هم کری سنگینی خوانده است.

او نوشت: «اونایی که رفت و برگشت می بازن فعلا تا بازی رفت ساکت شوند. ان شاءالله امسال هم رفت و برگشت می شوند. مطمئن باشید. پس عشقه پرسپولیس و پرسپولیسی ها.»

گفتنی است، با این وجود در صفحه شخصی بنگر در حال حاضر هیچ پستی دیده نمی شود. او امیدوار است در بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، اتفاقات بازی پدیده را جبران کند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------