بگذارید پرسپولیسی ها برای خودشان بگویند گل های ما شانسی و اتفاقی بود



اخبار,اخبار ورزشی,رضا مهاجری

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: «ما از بازی های خانگی تمام امتیازات را می خواهیم و باید در اولین گام در این راه موفق باشیم».

رضا مهاجری در رابطه با وضعیت تیمش بعد از تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «در اولین بازی که در لیگ برتر انجام دادیم نقاط ضعف و قوتی داشتیم که سعی می کنیم در فرصت باقیمانده تا هفته دوم لیگ روی آنها بیشتر از قبل کار کنیم.

 

به عقیده من به هیچ وجه با حرف نمی توان کار کرد و باید در عمل نشان دهیم که چقدر قوی تر شده ایم و می توانیم نتایج بهتری بگیریم. البته بازیکنان ما در بازی مقابل پرسپولیس فعل خواستن صرف کردند و همه دیدند که چطور مقابل تیم بزرگ پرسپولیس ایستادگی کردند.»

وی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران مشهدی از دیدار سیاه جامگان در هفته اول عنوان کرد: «امیدوارم هواداران فوتبال مشهد همانطور که بعد از سال ها به انتظارشان یعنی همان حضور دو تیم مشهدی در لیگ برتر رسیده اند از تمام بازی ها استقبال کنند و هیچ جای خالی در ورزشگاه نبینیم. در بازی سیاه جامگان با استقلال شاهد استقبال خوبی بودیم و امیدوارم تماشاگران مشهدی بین ما و سیاه جامگان فرقی نگذارند و برای بازی فولاد به استادیوم بیایند.»

سرمربی پدیده مشهد در واکنش به انتقاداتی که از مدافعان تیمش به خاطر عملکرد ضعیف مقابل پرسپولیس می شود تصریح کرد: «طبیعی است که در هفته نخست بازیکنان ما دچار ناهماهنگی هایی شوند همین تیم پرسپولیس چند هفته زودتر از ما تمرینات آماده سازی پیش فصل خود را آغاز کرده بود اما دیدید که آنها هم در دفاع شان ناهماهنگی هایی داشتند. برای رسیدن به هماهنگی لازم چند هفته ای زمان لازم است و امیدوارم در هفته های آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.»

وی در خصوص اظهارات بازیکنان و مربیان پرسپولیس مبنی بر اینکه گل های پدیده شانسی به ثمر رسیده اذعان داشت: «بگذارید برای خودشان بگویند گل های ما شانسی و اتفاقی بوده است اما چیزی که مهم است گرفتن یک امتیاز در تهران بود که ما به آن رسیدیم. شاید همه فکر می کردند پدیده در هفته اول 4، 5 گل از پرسپولیس بخورد و به مشهد بازگردد اما دو گل هم زدیم و حتی از پرسپولیس جلو بودیم.»

مهاجری در پایان با اشاره به رویارویی تیمش با فولاد در هفته دوم گفت: «فولادی ها نیز مثل ما در هفته اول با نتیجه 2-2 بازی شان به اتمام رسیده و همین نشان می دهد که بازی زیبایی در انتظار دو تیم است. ما از بازی های خانگی تمام امتیازات را می خواهیم و باید در اولین گام در این راه موفق باشیم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------