آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

بارسلونا به حکم یوفا اعتراضی ندارد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باشگاه بارسلونا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جریمه 30 هزار یورویی این باشگاه از سوی یوفا را به خاطر رفتار هوادارانش در دیدار برابر یوونتوس قبول دارد و برایش فرجام‌خواهی نمی‌کند..

اتحادیه فوتبال اروپا چند روز پیش باشگاه بارسلونا را به خاطر استفاده هواداران این تیم از دست‌نوشته‌های سیاسی در دیدار برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا 30 هزار یورو جریمه کرد.

باشگاه بارسلونا پیش از این اعلام کرد که از حقوق هواداران خود دفاع خواهد کرد و چنین حکمی را قبول ندارد اما آبی-اناری‌ها با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که جریمه یوفا را قبول دارند و درخواست استیناف نخواهند کرد.

در این بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: بر ضرورت حفظ حقوق باشگاه و هواداران خود اصرار داریم با این حال باید بگویم که فرجام‌خواهی نخواهیم کرد. به دنبال راهکار دیپلماتیک هستیم و در آینده با اتحادیه فوتبال اروپا در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

مردم ایالت کاتالونیا که هواداران متعصب و دو آتشه بارسلونا هستند خواستار استقلال و جدایی این ایالت از اسپانیا هستند و همواره در بازی‌های تیم محبوب خود با در دست داشتن دست‌نوشته‌های سیاسی خواسته خود را بیان می‌دارند و این باعث ناراحتی و نگرانی یوفا شده است؛ چرا که این نهاد فوتبالی اصرار دارد که فوتبال باید جدای از سیاست باشد.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------