دلخوری شدید قلعه نویی از کنایه گل محمدی!



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی

سرمربی ملوان انزلی گفت: «به فرض اینکه داور اشتباه هم کرده باشد، نباید این حرف ها را زد.

حرف های یحیی گل محمدی پس از شکست تیمش مقابل ملوان، باعث ناراحتی امیر قلعه نویی شده است. در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، گل محمدی گفت که نتیجه در بیرون از زمین تعیین شده است.

در واقع او به نوعی عملکرد حق وردی را زیر سوال برد. این داور سال گذشته چند بار در بازی های استقلال اشتباه کرد که این اشتباهات به نفع قلعه نویی و تیمش شد. بارزترین اشتباه حق وردی در بازی استقلال و پیکان بود که گل سالم علیه آبی ها را مردود اعلام کرد. گل محمدی با این حرف ها به نوعی به همین قضاوت کنایه زد.

قلعه نویی که از حرف های گل محمدی ناراحت شده، در این باره به نزدیکان خود گفته است: «اولا که در صحنه پنالتی، فاصله گل محمدی از صحنه دور بود و نمی تواند قضاوت قطعی داشته باشد. ولی به فرض اینکه داور اشتباه هم کرده باشد، نباید این حرف ها را زد.»

وی ادامه داد: «مگر فغانی در دربی سال گذشته به ضرر استقلال سوت نزد؟ او در شکست استقلال در آن بازی نقش داشت ولی من این حرف ها را در کنفرانس مطبوعاتی زدم؟ چیزی هم علیه او نگفتم و فقط کمی ناراحت بودم.»

قلعه نویی همچنین به نزدیکانش گفت: «شایعاتی که درست می شود نادرست است. کجا داور به نفع ما سوت زد؟ نباید تلاش تیم را اینطوری لوث کرد.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------