آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اردوگاه زردپوشان اصفهانی درگیر قهر نویدکیا



اخبار,اخبار ورزشی,نوید کیا

در آستانه دربی فوتبال اصفهان، قهر محرم نویدکیا و عدم حضور وی در تمرینات تیم سپاهان موجب شد تا آرامش اردوگاه زردپوشان به خطر بیفتد  اردوگاه زردپوشان اصفهانی درگیر قهر نویدکیا / کاپیتان مصدوم است یا ناراحت؟.

زمانی که خبر رسید در نخستین تمرینات سپاهان برای لیگ پانزدهم، محرم نویدکیا حضور داشته است، هواداران اصفهانی خوشحال بودند که این فصل می‌توانند خیالشان از بابت بازی کردن کاپیتان محبوبشان راحت باشد.

با این حال این خوش‌بینی طولی نکشید زیرا پس از بازگشت از اردوی ترکیه، نویدکیا در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد که دلیل آن مصدومیت عنوان شده بود اما روایت دیگری نیز در این میان وجود داشت که فعلاً قوت بیشتری نسبت به احتمال مصدومیت پیدا کرده است.

گفته می‌شود محرم نویدکیا با حسین فرکی سرمربی تیمش قهر کرده و از این رو تمایلی به حضور در تمرینات تیمش ندارد.

برخی از گمانه‌زنی‌ها دلیل قهر نویدکیا را قرار گرفتن نام علی احمدی در لیست مازاد سپاهان و خارج شدنش از ترکیب این تیم می‌دانند اما باید قبول کنیم همان طوری که مسئولیت شکست و ناکامی یک تیم با سرمربی است، وی باید در قبال انتخاب بازیکن اختیار عمل کامل داشته باشد.

نویدکیا را می‌توان به معنای واقعی کلمه اسطوره باشگاه سپاهان دانست؛ بازیکنی که به همراه این تیم پنج عنوان قهرمانی در لیگ و چند عنوان قهرمانی در جام حذفی کسب کرده و به جز مقطع کوتاهی که در تیم بوخوم آلمان عضویت داشت، سایر سال‌های فوتبالی‌اش را در این تیم سپری کرد.

نویدکیا در چند فصل اخیر به دلیل مصدومیت امکان همراهی سپاهان در اکثر دیدارهای لیگ را به دست نیاورده اما حضور وی در این تیم عاملی انگیزشی محسوب می‌شود و طبیعی است که از جانب این بازیکن، حاشیه‌ای متحمل این تیم نخواهد شد.

باید قبول کنیم که محرم بزرگ تیم سپاهان است و باید حرمت وی حفظ شود اما مسئله مهم نیز اینجاست که لزومی به ورود وی به حوزه اختیارات کادر فنی نیست و این بازیکن با تجربه با علم به جایگاهی که دارد، نباید با ورود به این حوزه، محبوبیتش در بین هواداران را تحت‌الشعاع قرار دهد.

نویدکیا در سال‌های پایانی فوتبالش قرار دارد و شاید این اتفاق در پایان لیگ پانزدهم رخ بدهد، پس بنابراین باید شرایطی فراهم شود که بدون دلخوری دوران حضور وی در سپاهان به پایان برسد.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------