آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

جذبه از دست رفته!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حرف و حدیث‌هایی که درباره قهر میلاد فخرالدینی و خسرو حیدری مطرح شد، غیبت‌های گاه و بی‌گاه کرار؛ همه با این توجیه که پولی از باشگاه نگرفته، رفع و رجوع می‌شود و بالاخره خبرهایی که درباره قهر حنیف‌عمران‌زاده در تمرین بعد ازظهر یکشنبه شنیده می‌شود، همه اینها خواه راست باشند و خواه دروغ، نشان از حاشیه‌هایی دارند که در همین ابتدای لیگ گریبان استقلال را گرفته‌اند..

می‌گویند جاسم کرار با باشگاه قهر کرده بود و بهرام افشارزاده برای برگزاری جلسه‌ای برای اتمام حجت با او، کرار را به دفتر خود فرامی‌‌‌خواند. با این تناقض بزرگ ‌مشخص است که در پشت پرده‌های تکذیب مسوولان دیگر، اتفاقاتی درباره این بازیکن رخ داده بود که افشارزاده را به برگزاری جلسه با او مجاب کرده است. بخصوص خبرهایی که از استقلال به بیرون درز کرده، نشان از این دارد پرویز مظلومی چندان از این بازیکن راضی نیست و کرار نتوانسته در هفته اول رقابت‌ها آنطور که باید و شاید نظر سرمربی تیم را به خود جلب کند.

 

قهر حنیف هم با وجود تکذیب از سوی خودش اما تبعاتی در پی دارد که در نهایت ثابت می‌کند، خبرها آنقدرها هم کذب نبوده است. شاید به شدتی که گفته می‌شد نباشد اما دروغ نیست که مظلومی در تمرین از اضافه وزن حنیف گلایه می‌کند و به او می‌گوید که باید دور زمین بدود. دروغ نیست که عمران‌زاده تمرین را ترک می‌کند و با وساطت فرزاد مجیدی، نیم ساعت بعد بازمی‌گردد و دور زمین می‌دود. اگر دروغ بود، چرا باید یک روز بعد از این اتفاق او به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود؟ آیا باید حرف‌هایی که او در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند را باور کنیم که عصبانیتش صرفاً به خاطر مصدومیتی بوده که مانع از خوب تمرین کردن این بازیکن شده بود؟! حالا پرویز مظلومی که بعد از بازی نخست تا حدودی برای بازی دادن به کرار دچار شک و دودلی شده بود، احتمالاً این روزها درباره قرار دادن حنیف در ترکیب تیمش هم حسابی ابهام دارد! البته با این تفاوت که مظلومی برای بازی ندادن به حنیف نیازی به تعلل در اجرای تصمیم خود نخواهد داشت چرا که جایگزین‌های او در بازی اول به نسبت خوب ظاهر شده‌اند و مظلومی از قهر او ابایی ندارد. ضمن اینکه تا همین‌جای کار هم استقلال به اندازه کافی بابت عصبانیت بی‌جای عمران‌زاده در آخرین بازی فصل گذشته که منجر به محرومیت سه جلسه‌ای او شده، تاوان داده است. 

 

نکته اصلی اما اینجاست که آیا او در همین ابتدای لیگ می‌تواند کاریزمایی از خود به نمایش بگذارد که به واسطه آن بساط این قهر و ناز کشیدن‌ها از تمرینات استقلال برچیده شود؟ ‌ درست است که پرویز مظلومی توانسته استقلال را تاکتیکی‌تر از فصل گذشته راهی بازی‌ها کند. همچنین در اینکه دیگر خبری از اشتباهات فردی بازیکنان نیست هم شکی وجود ندارد.

 

اصلاً با کمی تخفیف می‌توان از تغییراتی اساسی و مثبت در تفکرات فنی حاکم بر تیم صحبت کرد اما خود مظلومی هم می‌داند در استقلال چیزی که دقیقاً به اندازه بار فنی برای یک سرمربی اهمیت دارد، توانایی سرمربی در مدیریت حواشی و کنترل بازیکنان افسارگسیخته‌ای است که به واسطه استقلالی‌ بودن تا می‌توانند ناز می‌کنند. 

 

در چنین مواقعی است که فضای تیم چند برخورد جدی از سوی سرمربی می‌طلبد تا حساب کار به دست همه بازیکنان و حتی حاشیه‌سازان بیاید. چرا که حتی اگر فرض را براین بگذاریم که همه خبرهای حاشیه‌ای اخیر درباره استقلال کذب هم بوده باشد، قطعاً وقتی یک سرمربی سفت و محکم مقابل حواشی تیمش بایستد فضا برای فعالیت حاشیه‌سازان هم محدود خواهد شد.

 

و این مدیریت و مقابله یکی از بزرگترین اقداماتی است که اگر از همین ابتدای فصل از سوی مظلومی انجام نشود، در هفته‌های پایانی لیگ دیگر کنترلی روی بازیکنان پرحاشیه‌اش نخواهد داشت و با مشکلاتی جدی مواجه می‌شود.  ضمن اینکه احضار به کمیته انضباطی و ورود مدیرعامل به مشکلات کرار، قطعاً تأثیری در بازگرداندن نظم موردنیاز به تیم استقلال نخواهد داشت. چرا که فقط و فقط خود مظلومی است که می‌تواند با در پیش گرفتن بهترین سیاست ممکن، طوری با بازیکنان خاطی
برخورد کند که استقلال را از بروز هر حاشیه‌ای مصون بدارد.

از قهر حنیف تا جلسه آشتی‌کنان و مداخله کمیته انضباطی
عمران‌زاده: عصبانیتم به خاطر مصدومیت بود!
حنیف‌عمران‌زاده که گفته می‌شود در تمرین عصر یکشنبه به حالت قهر تمرین را ترک کرده بود، یک روز بعد تکذیبیه‌هایش را شروع کرد! براساس خبرهای منتشر شده، پرویز مظلومی در تمرین از اضافه وزن حنیف گلایه داشته و به او گفته که دور زمین بدود که این بازیکن ناراحت می‌شود و به حالت قهر تمرین را ترک می‌کند.

 

ظاهراً بعد از نیم ساعت با وساطت فرزاد مجیدی، عمران‌زاده به تمرینات باز می‌گردد و حالا هر گونه قهر و ناراحتی در تمرین را تکذیب می‌کند. حنیف عمران‌زاده درباره اتفاقاتی که در تمرین رخ داده بود، اینطور توضیح می‌دهد: «پایم درد می‌کرد. به همین دلیل از بقیه جدا شدم و در کار تیمی شرکت نکردم.»

 

او همچنین درباره اینکه گفته می‌شد با مظلومی درگیری لفظی داشته هم تأکید می‌کند: « اصلا اینطور نیست. من هیچ درگیری لفظی و غیر لفظی با سرمربی تیم نداشتم و هیچ مشکلی ندارم.»بعد از این صحبت‌ها، خبر احضار حنیف روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت و عمران‌زاده برای روز چهارشنبه به کمیته انضباطی احضار شد.

 

موضوعی که باعث شد حنیف باز هم روی خروجی اینستاگرامش تکذیبیه دیگری منتشر کند و بگوید: «الکی داستان درست نکنید خواهشا.

 

یکم پایم درد می‌کرد واسه همین اجازه گرفتم رفتم دور زمین. عصبانیتم واسه درد پایم بود که نتونستم خوب تمرین کنم.» علاوه بر این ظاهراً حنیف همان دیروز(دوشنبه) هم با پرویز مظلومی جلسه‌ای برگزار کرد و صحبت‌هایی بین آنها رد و بدل شد اما به هرحال این موضوع جلسه کمیته انضباطی باشگاه را لغو نخواهد کرد!

کرار به خاطر کار شخصی مرخصی گرفته بود
پورحیدری: مظلومی حنیف را جریمه کرد!

 نه اینکه منصور پورحیدری اتفاقات تمرین عصر یکشنبه را منکر شود اما به صراحت اعلام می‌کند که موضوع آنقدرها هم که انعکاس داده شده حاد نبوده است. اینطور نبوده که درگیری لفظی به وجود بیاید و حنیف از تمرین اخراج شود. به همین خاطر است که پورحیدری درباره این اتفاقات اینطور توضیح می‌دهد: « واقعا نمی‌دانم چرا برخی از دوستان اخبار درست را انعکاس نمی‌دهند.

 

واقعیت این اتفاق این گونه نبوده که عنوان شده است. مظلومی در تمرین دیروز یک جریمه برای عمران‌زاده در نظر گرفت که این جریمه می‌تواند دویدن دور زمین یا هرچیز دیگر باشد. بحث اخراج یا چیزهای دیگری که دوستان نوشته‌اند، مطرح نیست.»

 

او همچنین درباره اینکه کرار جاسم در تمرین یکشنبه غایب بود و شایعاتی مبنی بر قهر او منتشر شد، می‌گوید: « کرار یک روز از کادر فنی به خاطر کار شخصی که داشت، مرخصی گرفت اما آنقدر همه روی او زوم هستند، این شایعات هم به وجود می‌آید. مشکل خاصی وجود ندارد. حنیف عمران‌زاده و کرار جاسم در تمرینات شرکت خواهند کرد.»

 

سرپرست استقلال در خصوص اینکه استقلالی‌ها برای بازی مقابل ملوان به کدام هتل خواهند رفت، تأکید می‌کند: «هماهنگی‌های لازم در این باره صورت گرفته و به احتمال فراوان استقلال به هتل المپیک خواهد رفت. ما تمرینات خود را در روزهای آینده پیگیری می‌کنیم و قبل از این بازی به اردو خواهیم رفت.»

 

او درباره اینکه شانس پیروزی استقلال در این دیدار چقدر است، می‌گوید: «نمی‌توان گفت که چقدر شانس داریم اما برای پیروزی به میدان می‌رویم. ملوان نیز مثل استقلال در هفته قبل پیروز شده و در این دیدار هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

به هر حال حضور قلعه‌نویی وزن این تیم را بالا برده و باید حواسمان باشد تا در اولین دیدار خانگی پیروز شویم.»

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------