آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کمک ۳۹هزار دلاری قهرمان جهان برای درمان قهرمان پرورش اندام ایران



اخبار,اخبار ورزشی,بیت‌الله عباسپور

بیت‌الله عباسپور، قهرمان ایرانی پرورش اندام جهان، مدتی است به دلیل ابتلا به بیماری واسکولیت (التهاب رگ) در بستر بیماری به سر می‌برد.

دنیس جیمز قهرمان پرورش اندام جهان با راه‌اندازی کارزاری اینترنتی در پی کمک مالی برای ادامه درمان بیت‌الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام ایران است. تا کنون حدود ۳۹ هزار دلار در این کارزار جمع‌آوری شده است.

به گزارش دویچه وله، بیت‌الله عباسپور، قهرمان ایرانی پرورش اندام جهان، مدتی است به دلیل ابتلا به بیماری واسکولیت (التهاب رگ) در بستر بیماری به سر می‌برد.

دنیس جیمز آمریکایی، قهرمان پرورش اندام، مشغول جمع‌آوری کمک مالی برای بیت‌الله عباسپور شده است. او با راه‌اندازی کارزاری اینترنتی اعلام کرده که ۱۰۰ هزار دلار برای کمک به ادامه درمان این قهرمان پرورش اندام نیاز است و تاکنون هم حدود ۳۸ هزار دلار جمع‌آوری کرده است.

بیت‌الله عباسپور، قهرمان ایرانی پرورش اندام جهان، مدتی است به دلیل ابتلا به بیماری واسکولیت (التهاب رگ) در بستر بیماری به سر می‌برد. او تاکنون ۵ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و در دو ماه گذشته ۵۵ کیلو از وزنش را از دست داده است.

واسکولیت یا التهاب رگ نوعی بیماری التهابی رگ‌های خونی است که بر اساس درگیری رگ‌ها به وجود می‌آید. این بیماری می‌تواند به خاطر آلرژی خفیف یا قرار گرفتن در معرض دارو، یک ماده شیمیایی و یا عاملی در طبیعت مانند گزیدگی حشرات بوجود بیاید. در عین حال واسکولیت واگیر نیست و البته نمی‌توان مانع از ابتلا به آن شد.

عباسپور در گفت‌وگو با شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی، می‌گوید که التهاب رگ غیرقابل درمان است؛ اگر به موقع تشخیص داده شود، می‌توان آن را با داروهای جدید کنترل کرد و البته در صورت عدم کنترل، می‌تواند کشنده هم باشد.

عباسپور در دو ماه گذشته ۱۶۰ میلیون تومان برای درمان بیماری‌اش هزینه کرده و به گفته خودش، هزینه هر آمپولش پنج میلیون تومان است.

دنیس جیمز، نفر سوم مسابقات "مستر المپیا" در سال ۲۰۱۲ و از دوستان عباسپور، در کارزار اینترنتی به راه افتاده، از ورزشکاران و علاقه‌مندان پرورش اندام درخواست کرده تا با اهدای کمک‌های مالی به این ورزشکار کمک کنند تا "بیتو روی پای خود بایستد و بزرگ شدن فرزندانش را ببیند".

او در این صفحه نوشته که "بیتو" (بیت‌الله عباسپور) بدون هیچ کمکی در بیمارستان است و حتی دولت هم کمکی برای درمان او نکرده است. جیمز یادآور شده که این قهرمان پرورش اندام ایرانی "هرچه را که داشته، فروخته تا بخشی از هزینه‌های درمانش را تأمین کند".

عباسپور در پیامی ویدئویی به زبان انگلیسی از دنیس جیمز تشکر کرده و در مقبال جیمز هم در پیامی ویدئویی که در اینترنت منتشر کرده به زبان فارسی برای او آرزوی سلامتی کرده است.

بیت‌الله عباسپور ملقب به بیتو پرافتخارترین ورزشکار رشته پرورش اندام ایران است که از سال ۲۰۱۲ وارد دنیای حرفه‌ای مسابقات این رشته در سطح بین‌المللی شده است. او در سال ۲۰۱۲ به مقام سومی "مستر اروپا" در اسپانیا دست یافت و در مسابقات جهانی معتبر دیگری هم مقام‌های خوبی به دست آورده است.

اخبار ورزشی - عصر ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------