آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

شروع دوباره داور جنجالی از فولادشهر!



اخبار,اخبار ورزشی, داور جنجالی

2 سال بعد از محرومیت محسن قهرمانی پس از قضاوت شائبه برانگیز در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در فولادشهر این داور جنجالی به فوتبال ایران بازمی گردد.

پس از انتشار اخباری غیررسمی مبنی بر بازگشت قهرمانی، این داور ابلاغ خود را از دپارتمان داوری دریافت کرده است.

 

جالب اینکه بازگشت او از جایی است که آخرین قضاوتش را در آنجا انجام داده است؛ فولادشهر. ورزشگاه متعلق به تیم ذوب‌آهن که سپاهان نیز بازی های خانگی خود را در آن انجام می‌ دهد.

قهرمانی که قضاوتش در بازی سپاهان ـ پرسپولیس به نوعی به سود زردپوشان بود، دوباره از مسابقه ای آغاز می‌ کند که یک سمت آن سپاهان قرار داد و این موضوع عجیبی است و البته به بی تدبیری کمیته داوران فدراسیون نیز بازمی گردد. جالب اینکه یک طرف قضیه، ذوب‌آهن اعتراض شدیدی به داوری ها در هفته اول لیگ داشته است که همین موضوع فشار را بر روی قهرمانی زیاد خواهد کرد.

این داور مشهدی که سابقه قضاوت های جنجالی و عجیب در فوتبال ایران دارد بعد از تحمل ماه ها محرومیت در لیگی به قضاوت مشغول خواهد شد که علی دایی نیز در آن به عنوان سرمربی حاضر است و البته همه افراد درگیر در پرونده مشهور پول و پنالتی محرومیت خود را پشت سر گذاشته اند. حالا همه منتظرند ببیند که آیا قهرمانی باز همان داور عجیب قبل از محرومیت است یا گذشت زمان و تحمل محرومیت خمیره او را تغییر داده است.

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------