تماس مرموزی که کرار را وا داشت تا بی خیال بی ام دبلیو شود و بماند!



اخبار,اخبار ورزشی,جاسم کرار

جاسم کرار هافبک عراقی استقلال تا مرز جدایی از استقلال رفت و برگشت.

کار این بازیکن تمام شده بود و دیگر کسی شک نداشت دیگر پیراهن استقلال را به تن نمی کند اما ناگهان ورق برگشت. یک تماس تلفنی با کرار و توضیحاتی که در این تماس به او داده شد، این بازیکن را مجاب کرد تا فعلا از مواضع قبلی خود عقب نشینی کند.

 

استقلالی ها به راحتی نمی توانستند کرار را اخراج کنند اما این بازیکن هم نمی خواست تختخواب به این گرمی و نرمی را از دست دهد. کیست که نداند حضور در استقلال همه جوره به نفع این هافبک عراقی است. او امسال شرایط ایده آلی ندارد و استایل بدنی اش شبیه فوتبالیست نیست. کرار خوب می داند با این وضعیت جایی بهتر از استقلال برای وجود ندارد.

 

دست آخر پولش را می گیرد و تازه پادشاهی اش را هم می کند. او که فهمید چه خبر است و دارد این تختخواب نرم را از دست می دهد، به ناگهان در باشگاه ظاهر شد و حتی به نظری جویباری گفت که دوباره منتظر می ماند و فعلا بی ام دبلیو نمی خواهد! نقش پیروز مظلومی و منصور پورحیدری هم در ماندن او بسیار پررنگ بود.

 

همه مطمئن شده بودند کرار-استقلال تمام شده بود و دیگر هیچ شانسی برای ادامه همکاری وجود ندارد و حتی افشارزاده از این جدایی استقبال شدید کرده بود اما مظلومی دوباره خود را وسط انداخت و این بازیکن را نگه داشت. باید دید در آینده هم مظلومی به همین اندازه از کرار دفاع می کند یا نه؟

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------