آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

مسی : بازی برده را برای خودمان زجرآور کردیم



اخبار,اخبار ورزشی,مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا که در بازی بامداد امروز سوپرکاپ اروپا دو گل زیبا از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، در پایان بازی گفت: ما خیلی خوب شروع کردیم، اختلاف قابل توجهی ایجاد کردیم، سپس آرام شدیم و دیداری که عملاً پیروز آن بودیم پیچیده شد. ما دراین مسابقه هر کاری انجام دادیم اما آرام شدیم و در نهایت در دیداری که پیروز شده بودیم سختی و زجر کشیدیم. ما گل آنها را جبران کردیم و همه کار کردیم، توپ های زیادی داشتیم و گلزنی کردیم.مهمترین چیز این بود که فصل را با فتح سوپرکاپ اروپا خوب شروع کنیم، حالا یک عنوان مهم دیگر مقابل اتلتیک بیلبائو داریم. این جام هزینه زیادی داشته و ما به فتح آن اهمیت می دهیم.

آیا بارسا می تواند فاتح شش گانه باشد؟ مسی در جواب این سوال گفت: باید گام به گام پیش برویم. ما ابتدا به بیلبائو فکر می کنیم و بعد از آن لیگ را آغاز خواهیم کرد.

و در پایان نظر لئو درباره بازی و گل حیاتی پدرو : «به خاطر تمام تلاش هایش که برای باشگاه انجام داده است، شایسته این گل بود. نمی دانم چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد، این تصمیمی است که باید خودش بگیرد اما هر کاری که انجام دهد، شایستگی اش را دارد.»

اخبار ورزشی - AS

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------