آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اتفاقی باورنکردنی در لیگ برتر؛ طلاقی که باعث شد یک بازیکن ارزان شود



اخبار,اخبار ورزشی,طلاق

بازیکن 50 میلیونی به تازگی از همسرش جدا شده و بر اساس قانون، هر پولی که به حسابش واریز شود، می‌تواند به عنوان مهریه توسط همسرش برداشت شود.

اتفاق جالبی در لیگ برتر رقم خورده است. اتفاقی حتی باورنکردنی‌تر از اختلاف علی دایی و محمد مایلی‌کهن که در سال 93 به اوج خود رسید و باعث شد سرمربی اسبق تیم ملی ایران چهار روز را در زندان بگذراند. یا حیرت‌انگیزتر از درگیری توفانی دایی و علی پروین در جلسه هیات‌مدیره پرسپولیس پیش از لیگ چهاردهم؛ روزی که فایل صوتی این مشاجره به دست رسانه‌ها رسید و آنها ریز به ریز سخنان طرفین را منتشر کردند.

اتفاق جدید اما برخلاف قبلی‌ها نه مشاجره است و نه ربطی به شنود و داستان‌های اینچنینی دارد. ماجرا، یک بی‌قانونی است. دور زدن قانون به دلایلی خاص. به دلیل برخی موارد شخصی، آن هم در لیگ برتر و باشگاهی که این روزها با حواشی بسیاری دست به گریبان است.

در این باشگاه، فصل نقل و انتقالات با یک اتفاق عجیب همراه شد. دو بازیکن که در بازار، ارزشی در حدود 400، 500 میلیون داشتند - البته که قیمت واقعی شان این رقم نیست - با ارقامی عجیب و غریب با باشگاه‌شان قرارداد امضا کردند.

یکی از آنها یک میلیارد گرفت و دیگری 50 میلیون. روی هم یک میلیارد و 50 میلیون سهم آنها از قراردادهایشان بود. نکته جالب، مبلغ بالایی است که برای یکی از آنها در نظر گرفته شده و جالب‌تر، مبلغ پایینی است که در قرارداد دیگری نوشته شده است. بازیکن اول با یک میلیارد، به گران‌ترین مهره تیم تبدیل شده و آن دیگری به یکی از ارزان‌ترین‌ها!

ردپای بی قانونی در این دو قرارداد دیده می‌شود. هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که اختلاف بین این دو بازیکن، 950 میلیون باشد. یا مثلا یک بازیکن با سابقه 7، 8 ساله در لیگ برتر حاضر شود و یک فصل با قراردادی 50 میلیونی بازی کند.

نتیجه اینکه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است. گویا بازیکن 50 میلیونی به تازگی از همسرش جدا شده و بر اساس قانون، هر پولی که به حسابش واریز شود، می‌تواند به عنوان مهریه توسط همسرش برداشت شود. به همین دلیل مبلغ 50 میلیون در قراردادش نوشته شده تا مبلغی بیشتر از این دست همسر سابقش را نگیرد!

این اتفاق در حالی رقم خورده که طبق قانون، بازیکن یک میلیاردی می‌تواند پولی را به بازیکن 50 میلیونی ندهد. البته همه پیش‌بینی‌ها انجام شده و هماهنگی‌هایی به عمل آمده تا از قرارداد یک میلیاردی بازیکن اول، مبلغی در حدود 400 تا 500 میلیون به بازیکن دوم تعلق بگیرد.

این هم نوعی دور زدن قانون است. یک بی‌قانونی دیگر برای فوتبالی که پا به زندگی شخصی بازیکنان می‌گذارد و راهکارهایی جدید به آنها می‌آموزد. این فوتبال با تجربه بالا در نقض قانون، همچنان با این روند به مسیر خود ادامه می‌دهد.

البته این دور زدن قانون، جالب‌تر از قبلی‌ها است اما یک سوال یا یک ابهام؛ اگر همسر سابق بازیکن 50 میلیونی از این قضیه آگاه شود تکلیف چه می‌شود؟

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------