آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

وصیت نامه اکرامی دست من است



اخبار,اخبار ورزشی,وصیت نامه اکرامی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «آشتیانی حق دارد که از باشگاه پرسپولیس گلایه مند باشد چرا که او به عنوان بازیکن قدیمی تیم حق دارد که در باشگاه سابق خود کار کند اما به شرطی که باشگاهی وجود داشته باشد.

جعفر کاشانی که از خواندن نظرات آشتیانی در خصوص خودش و دیگر اعضای باشگاه پرسپولیس مبهوت مانده، در این خصوص اظهار داشت: «آشتیانی که هفته پیش با من تلفنی صحبت کرد چرا این حرف ها را به خودم نگفت؟ او که فکر می کرد من و دیگر اعضای هیات مدیره در حال پول پارو کردن هستیم چرا نیامد از نزدیک کارهای هر روزه ما را تماشا کند؟ مگر ما نگفتیم در باشگاه پرسپولیس به روی همه علی‌الخصوص پیشکسوتان باز است.»

وی ادامه داد: «آشتیانی که با من مشکل داشت چرا گلایه‌هایش را به خودم نگفت تا با پاسخ های منطقی او را متوجه کنم که اشتباه فکر می‌کند. او چرا به بزرگتر خود بی احترامی کرد و با جار و جنجال درست کردن دشمن شاد شد. آشتیانی که سال‌هاست مرا می شناسد چرا از ادبیاتی استفاده کرد که متعلق به پیشکسوت پرسپولیس نیست.

 

او چرا فکر می کند صندوق پولی اینجاست که هر روز برای ما اسکناس چاپ می کند. بهتر نبود او بیاید و مدتی از نزدیک روند کاری ما را ببیند و بعد حرف‌هایی بزند که همه آنها اتهامات بی اساسی است.»

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: «آشتیانی حق دارد که از باشگاه پرسپولیس گلایه‌مند باشد چرا که او به عنوان بازیکن قدیمی تیم حق دارد که در باشگاه سابق خود کار کند و اجرای امور مهمی را برعهده بگیرد اما به شرطی که باشگاهی وجود داشته باشد.

 

ما الان داریم در تیم پرسپولیس کار می کنیم نه در باشگاه پرسپولیس. از روزی که آمدم بارها گفته ام که ما باید به سمتی برویم که باشگاهی به نام پرسپولیس داشته باشیم نه اینکه همه جا تیم پرسپولیس را به سبب بزرگی نامش باشگاه پرسپولیس بخوانیم.»

کاشانی همچنین گفت: «تیم‌های استقلال و پرسپولیس به خاطر هواداران میلیونی خود تاثیر فراوانی در نظام اجتماعی ما و متعاقبا فرهنگ مردم ما دارند. بنابراین پیشکسوتی که بدون سند و مدرک حرف‌های مهمی را مطرح می کند باید بداند که فردا روز از همان حرف ها علیه اش استفاده خواهد شد.»

* وصیت نامه اکرامی پیش من است
کاشانی درباره مرحوم مصطفی اکرامی بیان کرد: «آشتیانی که گفته اکرامی از دست امثال من خون گریه می کرد هفته‌ای چند بار مرحوم اکرامی را می‌دید؟ من که هر روز پیش دکتر بودم چرا او را ندیدم. آشتیانی بهمن ماه سال 1380 چگونه از تهران با مصطفی اکرامی در ارتباط بود.

 

جنازه آن مرحوم را که خود ما به ایران آوردیم و پس از تشییع در ورزشگاه شیرودی در قطعه 8 بهشت زهرا به خاک سپردیم. مرحوم اکرامی که دلش از دست من خون بود چرا وصیت نامه اش را به من داد. خیلی متاسفم برای افرادی که ندانسته بر اساس شنیده‌های شان حرف می زنند.»

وی افزود: «آشتیانی بگوید چرا سند باشگاه شاهین به نام من است؟ او که در چند عکس روی دیوار باشگاه حضور دارد بگوید چرا افتخارات و روزهای خوب را با اظهارات غلط و غیرواقعی خراب می کند؟ یعنی آشتیانی نمی‌داند چه عواملی مانع پویایی و درخشش شاهین شد! برای من که با اکرامی، علی عبده و محمود خیامی زندگی کردم و رسم ادب و جوانمردی را آموختم و اجرایی کردم ناراحت کننده است که می بینم یکی از بچه های همان مکتب ناب شاهین چنین حرف‌هایی را بیان می کند.»

* از برانکو حمایت می کنیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات آشتیانی که معتقد بود او و زادمهر قصد دارند برانکو را از پرسپولیس فراری دهند، تصریح کرد: «دوست قدیمی ما فراموشکار شده است. او یادش رفته که ما با هم بودیم و در مسجد سلیمان باختیم و در بازی برگشت در تهران بازی را بردیم.

 

تیم جوان پرسپولیس در گرمای 50 درجه اهواز در هوایی پر از گرد و غبار و شن و ماسه با اختلاف یک گل به حریفش باخته است. چه دلیلی دارد که مربی تیم برکنار شود.»

وی تاکید کرد: «مطمئن باشید همه جوره از برانکو حمایت می کنیم. او مربی خوش فکر و با سلیقه ای است که می تواند بهترین نتایج را برای ما رقم بزند. برانکو بهتر از هر کسی می‌داند که ما حامی او هستیم و اجازه نخواهیم داد تا حواشی به کار او لطمه بزند.

 

آنهایی که فکر می‌کنند ما قصد داریم حسین عبدی را جانشین برانکو کنیم سخت در اشتباه هستند. عبدی سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است و قرار نیست در پست دیگری مشغول به کار شود.»

* اسپانسر در سیاست های باشگاه دخالت نمی کند
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اسپانسر باشگاه یکی از شروطش برای بستن قرارداد با باشگاه حضور دو نفر از اعضای خود در هیات مدیره اعلام کرده، تصریح کرد: «ما به گونه ای پیش می رویم که آینده تیم پرسپولیس ساخته شود.

 

قطعا اسپانسری که قرار است مسائل مالی باشگاه را حل کند شرط و شروطی دارد و نمایندگان حقوقی باشگاه سعی می کنند به گونه ای با آنها به توافق برسند که دو طرف راضی باشند.

 

نماینده اسپانسر حق دارد نسبت به اجرای مفاد قرارداد نظارت داشته باشد اما نمی‌تواند کوچکترین دخالتی در سیاست های اجرایی باشگاه داشته باشد.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------