آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

دو دلال در نقل و انتقالات پول پارو کردند



اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات

این دو دلال با فاصله بسیار زیاد و مشهود سایر همکاران خود را در نقل و انتقالات امسال جا گذاشتند.

عملکرد ضعیف یک تیم صنعتی صدای هواداران این تیم را آورده و آن ها کسی را مقصر می دانند که تیمشان را در فصل نقل و انتقالات بسته است.

خود سرمربی تیم را هم دلالی آورده که تیم را بسته! در واقع او هم سرمربی تیم صنعتی را آورده و هم بازیکنانش را برایش انتخاب کرده است و هواداران تیم مزبور هم حالا آقای دلال را مقصر می دانند و البته هیچ بعید نیست در دیدارهای آینده شعارهایی را علیه سرمربی مورد نظر سر دهند.

تیم مورد نظر بودجه بدی هم ندارد اما در حد امکانات و نفراتش نتیجه نگرفته است. آن ها پارسال هم در آخرین هفته ها سهمیه آسیا را از دست دادند و حالا باید دید امسال در ادامه راه چه اتفاقاتی می افتد.

دلال مورد نظر علاوه بر این تیم صنعتی، حداقل به 4 تیمم لیگ برتری دیگر هم بازیکن داده و خلاصه پول بسیار خوبی به جیب زده است.

امسال علاوه بر او یک دلال دیگر هم حسابی پول پارو کرد، همان دلالی که به پرسپولیس کلی بازیکن داد و هم به استقلال! این دو دلال با فاصله بسیار زیاد و مشهود سایر همکاران خود را در نقل و انتقالات امسال جا گذاشتند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------