آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

باشگاه باید رسما به داوری ها اعتراض کند



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرده است، سرمربی کروات اما می‌گوید که با گذشت زمان مشکلات این تیم حل می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: «همه دیدند که ما یک بازی خوب و هوشمندانه مقابل سپاهان انجام دادیم اما متاسفانه در انتها نتیجه به سود تیم ما نبود.

 

تمام تلاش‌هایی که در طول هفته انجام داده بودیم به خاطر اشتباهات فردی و همین طور اشتباهاتی که داور مسابقه داشت، از بین رفت. در بازی سپاهان داور اشتباهات تاثیرگذاری به سود سپاهانی‌ها انجام داد و من به همین خاطر ناراحتم. باید بابت این اشتباهات رسما اعتراض کند.»

وی افزود: «نمی‌دانم چرا اشتباهات فردی دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد. این موضوع فصل گذشته هم گریبانگیر ما بود و امسال هم این مشکل در تیم ما وجود دارد. البته تنها راه رفع این مشکل، این است که فقط تمرین و تلاش کنیم. فقط با تمرین می‌توانیم میزان آمادگی بازیکنان را بالا ببریم تا آن‌ها در بازی کمتر دچار اشتباه شوند.

 

البته این را هم نباید فراموش کنید همان طور که بارها گفته‌ام تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید تغییر کرده‌اند بنابراین این تیم برای رسیدن به هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد.»

برانکو با تمجید از صحبت‌های برخی کارشناسان که از او حمایت کرده بودند گفت: «واقعا از آن‌ها تشکر می‌کنم که همه چیز را می‌بینند. همان طور که برخی از این کارشناسان صحبت کردند، پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا بتواند به آمادگی و همین طور هماهنگی خوبی برسد.»

برانکو در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چه زمانی از بحران خارج می‌شود و پیروزی‌های این تیم آغاز خواهد شد، گفت: «باید در دو بازی دیگر به مصاف ذوب آهن و فولاد خوزستان برویم و بعد از آن لیگ برای مقطعی تعطیل می‌شود. در تلاش هستیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که در این دو بازی به پیروزی برسیم تا با کسب 7 امتیاز، به تعطیلات برویم. می‌دانم کار سختی پیش رو داریم اما همان طور که گفتم به این پیروزی‌ها نیاز داریم.»

او همچنین درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر ذوب آهن هم گفت: «شناخت خوبی از این تیم دارم. می‌دانم ذوب‌آهن یکی ازتیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود که فصل گذشته قهرمان جام حذفی شده است.

 

ما به دنبال کسب پیروزی هستیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران‌مان به این مهم دست پیدا می‌کنیم و پیروز‌ی‌های پرسپولیس از دیدار مقابل ذوب آهن آغاز می‌شود.»

برانکو تاکید کرد: «همان طور که گفتم در فصل گذشته و همین طور بازی‌های ابتدایی فصل اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر پرسپولیس رخ داده است بنابراین امیدوارم در آینده این اشتباهات دیگر تکرار نشود. در دیدار مقابل استقلال خوزستان داور برای ما پنالتی نگرفت و در بازی مقابل سپاهان هم می‌توانست برایمان پنالتی بگیرد که این کار را نکرد.

 

می‌دانم هواداران به خاطر نتایج ما ناراحتند اما آن‌ها باید بدانند که ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم که پرسپولیس را بسازیم. همه چیز در آینده تغییر خواهد کرد. البته نباید قرعه سخت ما در هفته‌های ابتدایی را فراموش کنید. با این حال با گذشت زمان همه چیز درست خواهد شد.»

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------