آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

اشتباه استقلال در بازی ذوب آهن حضور پروپجیچ بود



اخبار,اخبار ورزشی,مسعود معینی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: «سرمربی باید در جلسات هیات مدیره و کمیته فنی حضور یابد و دیدگاه های خود را اعلام نماید.

مسعود معینی در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی نداشت. در این دیدار استقلال در خط دفاع بسیار متزلزل نشان داد، به خصوص دو دفاع وسط تیم که اصلا عملکرد خوبی نداشتند.»

وی ادامه داد: «به نظرم اشتباه استقلال در این بازی حضور مهاجم کروات بود که با سایر بازیکنان ناهماهنگ بود. او در طول بازی در خط حمله تنها بود و هیچ بازیکنی وی را حمایت نمی کرد. ذوب آهن در نیمه اول بسیار محتاط بازی کرد اما در نیمه دوم توانست با استفاده از ضد حملات و جناح چپ تیم خود که نقطه ضعف استقلال در عدم پوشش بود به گل برتری برسد.»

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص عملکرد کرار در این بازی افزود: «کرار مطابق دو بازی گذشته عملکرد مطلوبی نداشت. ما حتما در جلسه هیات مدیره در خصوص وی تصمیم گیری خواهیم کرد چون در ابتدای فصل چند تن از اعضای هیات مدیره با حضور وی در استقلال مخالف بودند اما به هر حال ایشان در استقلال ماندنی شد، اگر چه در طول این فصل تاکنون حاشیه هایی را برای استقلال به وجود آورده است.»

معینی درباره اینکه جهانیان عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرده مظلومی باید در هیات مدیره حاضر شده و پاسخگوی این باخت باشد، اذعان داشت: «آقای مظلومی معمولا به جلسات هیات مدیره دعوت می شود تا در خصوص شرایط تیم توضیحاتی را ارائه دهد اما مگر ما بعد از برد ایشان را دعوت کرده ایم که حالا بعد از باخت او را احضار کنیم. البته باید بگویم حرف آقای جهانیان نیز درست است. سرمربی باید در جلسات هیات مدیره و کمیته فنی حضور یابد و دیدگاه های خود را اعلام نماید.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------