آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

هشت اشتباه مرگبار هفته سوم



اخبار,اخبار ورزشی,اشتباه مرگبار

هفته سوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که سپاهانی ها 9 امتیازی شدند و به تنهایی به صدر جدول تکیه زدند. ذوب آهن هم با بردی ارزشمند در تهران اولین پیروزی اش را در لیگ پانزدهم جشن گرفت.

هفته سوم البته با حاشیه های فراوانی نیز همراه بود. اما مهمترین اتفاقات این هفته را می توان اشتباهات فراوان در بازی های انجام شده قلمداد کرد.

از اشتباهات داوری تا اشتباهات فردی بازیکنان. در ادامه به هشت اشتباه بزرگ هفته سوم لیگ برتر نگاه می اندازیم.

سیاه جامگان – نفت تهران
سریال اشتباهات این هفته از مشهد کلید خورد. جایی که علیرضا بیرانوند، گلر ملی پوش نفتی ها با اشتباه خود اولین برد را به رسول خطیبی و شاگردانش هدیه داد. بیرانوند در محوطه جریمه صاحب توپ شد و به دنبال دریبل رضا عنایتی بود که دخالت مهاجم باتجربه مشهدی باعث شد تا تک گل این دیدار رقم بخورد و نفت و علیرضا منصوریان ناکام هفته لقب گیرند.

سپاهان – پرسپولیس
کلکسیون اشتباهات در این دیدار اتفاق افتاد تا یکی از پرگل ترین بازی های هفته رقم بخورد و البته پرسپولیسی ها در قعر جدول جا خوش کنند.

کمال کامیابی نیا بزرگترین اشتباه این دیدار را با ارسال پاس برای خلعتبری انجام داد و با ضربه سر عجیبش توپ را از میانه زمین برای مهاجم سپاهان فراهم کرد تا این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

مایکل اومانیا نیز با گل به خودی خود بازی را به نفع سپاهان برگرداند تا تغییر بد برانکو ایوانکوویچ در این دیدار لقب بگیرد.

اما در کنار اشتباهات فردی بازیکنان در این بازی می توان به عملکرد ضعیف و قابل بحث زرگر بعنوان داور این دیدار نیز اشاره کرد.

 

جایی که او یک تنه بار اشتباهات این بازی را به گردن گرفت و هر چند کمیته داوران اظهارنظری در این رابطه نکرده اما می توان از غیبت او در هفته چهارم به نمره ضعیف او در این دیدار پی برد. حداقل دو اشتباه مرگبار در این بازی را می توان به نام زرگر و رفقایش در فولادشهر ثبت کرد.

صبای قم – گسترش
مهمترین اتفاقات این دیدار را بار دیگر داور مسابقه ایفای نقش کرد تا سرمربی هر دو تیم به آن معترض باشند. پنالتی گرفته شده برای گسترشی ها در این دیدار فریاد علی دایی را به آسمان برد و البته به نظر می رسد حق با سرمربی قمی ها باشد.

گل صبایی ها البته روی گل به خودی مرتضی اسدی به ثمر رسید تا اینگونه شاگردان فراز کمالوند از حریف خود در قم عقب بیفتند و اسدی با این اشتباه تیمش را در آستانه شکست قرار دهد.

در صحنه ای دیگر نیز کمک داور این دیدار گل صحیح گسترشی را به دلیل آفساید خطا اعلام کرد تا اینگونه فراز کمالوند و تیمش متضرر شوند.

اشتباه بزرگ حامد لک در دقیقه 87 هم می توانست علی دایی و تیمش را از کسب امتیاز دور کند که با خوش شانسی توپ سعید دقیقی به کنار دروازه رفت تا سریال اشتباهات لک در هفته های گذشته تکمیل نشود.


اخبار ورزشی - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------