آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

عصبانیت مظلومی، آرش برهانی را ترساند



اخبار,اخبار ورزشی,آرش برهانی

او در نیمه اول موقعیت بسیار ایده آلی را از دست داد که خود مظلومی گفت اگر این موقعیت و البته موقعیت پرو پییچ گل می شد روند بازی تغییر می کرد.

پرویز مظلومی زیاد راغب نبود تا از آرش برهانی در ترکیب ثابت استقلال استفاده کند. روز قبل از بازی با ذوب آهن، سرمربی وقتی دید برهانی زیاد سر حال نیست رو به او گفت: «آرش امروز در تمرین خوب نبودی. سرحال نیستی. می خواهی در ترکیب نباشی؟ دوست دارم وقتی در زمین هستی خوب بازی کنی. این توقع من از توست.

 

حالا اگر مشکلی وجود دارد به من بگو.» آرش برهانی هم که دوست داشت در ترکیب باشد گفت هیچ مشکلی ندارد و می تواند بازی کند. بازی ذوب آهن که شروع شد خیلی ها دیدند برهانی مثل بازی دوم خوب کار نمی کند.

 

آرش این فصل تنها در بازی اول خوب بود و در مقابل ملوان و سپس ذوب آهن نتوانست بازی خوبی انجام دهد. او در نیمه اول موقعیت بسیار ایده آلی را از دست داد که خود مظلومی گفت اگر این موقعیت و البته موقعیت پرو پییچ گل می شد روند بازی تغییر می کرد.

 

مظلومی در بین دو نیمه و در رختکن به خاطر بازی ضعیف برهانی به انتقاد از این بازیکن پرداخت و به او گفت: «من که نباید به تو باج بدهم. اصلا چرا باید به تو بازی بدهم و تو را در ترکیب بگذارم؟ وقتی قرار است این شکلی برای من بازی کنی؟» حرف های تند مظلومی با سکوت برهانی روبرو شد.

 

مظلومی در دو بازی قبلی اصلا عصبانی نشده بود و این بار دوباره آرش برهانی بود که با از دست دادن موقعیت، اولین اعتراض را به نام خودش ثبت کرد!

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------