آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

تهدید برانکو برای سرخپوشان؛ خانه تکانی بزرگ پرسپولیس در نیم فصل!



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

با وجود حمایت اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی کروات، ظاهرا وی منتقدان زیادی در تیم دارد.

با اینکه برانکو ایوانکوویچ پس از دو باخت متوالی، تیمش را مستحق شکست ندانسته و از بازی خوب تیمش یاد کرده است اما او پس از بازی با سپاهان حسابی در رختکن گرد و خاک کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس پس از شکست پر گل تیمش مقابل سپاهان که بر اثر اشتباهات فردی رقم خورد، به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخته و خطاب به آنها گفته: «خیلی از شما عملکرد بد و افتضاحی داشتید و اگر قرار باشد اینگونه ادامه دهید باید منتظر لیست خروج باشید!»

گویا برانکو با شاگردانش اتمام حجت کرده و از آنها خواسته به خودشان بیایند و جبران مافات کنند در غیر این صورت شاید در نیم فصل پرسپولیس دچار یک خانه تکانی بزرگ شود.

از سوی دیگر هنگام غیبت برانکو در رختکن نیز بازیکنان پرسپولیس عملا به دو دسته تقسیم شده و برخی موافق برانکو بوده اند و عده ای هم اعتقاد داشتند این مربی به درد پرسپولیس نمی خورد.

گویا بحث بین منتقدان و موافقان زیادی بالا گرفته و یکی از دستیاران برانکو برای آنکه صدا از رختکن بیرون نرود از آنها خواسته سکوت کنند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------