آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

وقتی فوتبال "مسخره" متولیانش می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال

سه هفته از لیگ برتر فوتبال ایران گذشته و در همین هفته‌ها و بعضی مسابقات، بازی‌های بشدت با کیفیتی را تماشا کرده‌ایم. اما بد نیست مروری بیاندازیم به نحوه بررسی این هفته‌ها و بازی‌های جذابش، توسط کادرفنی تیم ملی که سایت رسمی فدراسیون فوتبال آن‌ها را منتشر کرده است. کادری که سرمربی‌اش مدت‌هاست ایران نیست و ارنج شدن دستیارانش برای زیرنظر گرفتن بازی‌های لیگ، در نوع خودش یک شاهکار به حساب می‌آید.

بازی‌های هفته دوم:

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال

 
راه‌آهن و سایپا - دن‌گاسپار (حضور در ورزشگاه)

نفت تهران و صبای قم - اوسیانو و خانبان (حضور در ورزشگاه)

استقلال خوزستان و پرسپولیس - مارکار آقاجانیان (پخش زنده تلویزیونی)

پدیده و فولاد خوزستان - پس از ضبط فیلم بازی در طول هفته بررسی می‌شود.

گسترش‌فولاد و تراکتورسازی تبریز - مارکار آقاجانیان (پخش زنده تلویزیونی)

ذوب‌آهن و سپاهان - خانبان (پخش زنده تلویزیونی)

استقلال تهران و ملوان - دن گاسپار و اوسیانو (حضور در ورزشگاه)

استقلال اهواز و سیاه جامگان - پس از ضبط فیلم بازی، در طول هفته بررسی می‌شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال

 


نکته: در این هفته دو دربی مهم تبریز و اصفهان توسط ماکار آقاجانیان و آنالیزور تیم ملی از تلویزیون تماشا شده است! اگر قانون، رئیس و مدیری وجود داشت، قطعا یکی از این دو دربی باید با حضور شخص سرمربی تیم ملی در ورزشگاه محل برگزاری بررسی می‌شد. نیازی به توضیح فنی نیست که تماشای یک مسابقه فوتبال در ورزشگاه به هیچ‌وجه با تماشای مسابقه از تلویزیون قابل قیاس نیست.

 

بازی‌های هفته سوم:

سپاهان – پرسپولیس، دن گاسپار با حضور در ورزشگاه

سیاه‌جامگان- نفت تهران، اوسیانو از طریق تلویزیون

ملوان – استقلال اهواز، مارکار آقاجانیان از طریق تلویزیون

صبا – گسترش فولاد، مهرداد خانبان از طریق تلویزیون

نیمه اول بازی تراکتورسازی و راه آهن، دن گاسپار، اوسیانو و مهرداد خانبان از طریق تلویزیون

استقلال – ذوب‌آهن، دن گاسپار، اوسیانو و مهرداد خانبان با حضور در ورزشگاه

سایپا – پدیده، مارکار آقاجانیان با حضور در استادیوم

همچنین فیلم نیمه دوم دیدار تیم‌های تراکتورسازی و راه‌آهن و دیدار فولاد و استقلال خوزستان در طول هفته آینده مورد بررسی کادر فنی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

نکته: از بررسی یک نیمه یک بازی از طریق تلویزیون و نیمه دوم مسابقه در طول هفته که بگذریم، به تماشای مهم‌ترین بازی هفته میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس می‌رسیم که مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی آن را در ورزشگاه تماشا کرده است. این درحالی است که در هیچ کجای دنیا مربی دروازه‌بان‌ها را مامور زیرنظر گرفتن بازی‌های لیگ نمی‌کنند؛ چون او تنها موظف است عملکرد دروازه‌بان‌ها را بررسی کند اما آقای کی‌روش صلاح دانسته گاسپار مهم‌ترین بازی هفته را ببیند.

 

افشین پیروانی در برنامه ورزش و مردم حرف‌ها و دفاعیاتی از کی‌روش داشت که خیلی خوب نشان داد فاجعه در فدراسیون فوتبال تا چه حد جدی است. او گفت:«در اینجا تیم‌ها می‌گویند کی‌روش باید از تمرینات ما دیدن کند. سوال من این است که مگر روی هاجسون و یوآخیم لوو تمرینات منچستریونایتد و بایرن مونیخ را زیر نظر می‌گیرند؟»

سوال اول این است که کدام مربی از کی‌روش خواسته سر تمرین تیمش برود؛ چون تا جایی که ما به خاطر می‌آوریم، هیچ‌وقت چنین درخواست مطرح نشده است. در ثانی مگر می‌شود از مربی که مهم‌ترین مسابقات لیگ را حتی از طریق تلویزیون خانه‌ سوپر لوکسش در تهران هم تماشا نمی‌کند، توقع داشت سر تمرین استقلال و پرسپولیس برود؟

نیازی به توضیح نیست که در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا و لیگ برتر که آنها هم مثل لیگ ما تازه شروع شده‌اند، اتفاقا هم لوو و هم هاجسون در ورزشگاه‌ها حضور داشتند و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال

 


روی هاجسون بازی تیم‌های اورتون و ساوتهمپتون را برای تماشا انتخاب کرد. یک بازی میان دو تیم متوسط؛ جالب اینکه تنها 6 بازیکن انگلیسی در ترکیب دو تیم به میدان رفت اما همین تعداد بازیکن انگلیسی در یک بازی متوسط هم برای کشاندن هاجسون به ورزشگاه کافی بوده‌اند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال

 


یوآخیم لوو هم در هفته اول بوندس‌لیگا، به آلیانس آره‌نا رفت و بازی بایرن‌مونیخ و هامبورگ را از نزدیک تماشا کرد. مسابقه‌ای که در آن هم فقط 6 بازیکن آلمانی بازی کردند! 5 بازیکن در ترکیب بایرن و یک بازیکن در ترکیب هامبورگ.

 

همه این‌ها را کنار هم بگذارید و در نهایت حرف‌های امروز علی کفاشیان را بخوانید:« حتما هوا گرم است که دستیاران کی‌روش به ورزشگاه نمی‌روند. کی‌روش هر روز بازی‌های لیگ را دنبال می‌کند و مشکلی بابت عدم حضور او در ایران نیست. اگر کی‌روش برگردد، غر می‌زند! پس بهتر است بیرون از ایران به کارش ادامه بدهد.»

همه‌چیز طبق معمول سرجای خودش است. سرمربی تیم ملی کارش را درست انجام می‌دهد و رئیس فدراسیون هم دقیقا همان کسی است که باید باشد!


اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------