آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

خط و نشان مدیرعامل استقلال برای کرار



اخبار,اخبار ورزشی,کرار

بهرام افشارزاده در حاشیه مراسم افتتاح آزمایشگاه استاندارد تجهیزات و امکانات تخصصی ورزش در خصوص رفتارهای کرار جاسم گفت: درباره کرار صحبت نمی‌کنم او باید بداند کجا زندگی و برای چه تیمی بازی می‌کند. کرار باید در رفتارش تجدیدنظر کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کرار اولتیماتومی داده است، گفت: اولتیماتومی به او نداده‌ام اما پرویز مظلومی و منصور پورحیدری با او صحبت کرده‌اند که رفتارش را درست کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد پرداختی‌ها به بازیکنان تصریح کرد: در حال تلاش هستیم تا مشکلات مالی را برطرف کنیم و قرار است تا پایان هفته چک‌هایی را که برای بازیکنان صادر کرده بودیم را پرداخت کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که صحت دارد وزارت ورزش و جوانان به استقلال بیشتر از باشگاه پرسپولیس پول داده است، گفت: به هیچ عنوان این‌طور نیست و وزارت ورزش تبعیضی بین استقلال و پرسپولیس قائل نشده است، ما از صندوق اعتبارات، قرض گرفته‌ایم و باید بگویم نه ما و نه باشگاه پرسپولیس یک ریال هم از وزارت دریافت نکرده‌ایم.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال تیم یک نیمه‌ای است و در نیمه دوم به لحاظ بدنی کم می‌آورد، عنوان کرد: سعی می‌کنیم که یک نیمه دیگر را نیز پر کنیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود به پرویز مظلومی بابت شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان اخطار داده‌اید، گفت: اینطور نیست و اگر هر بازی بخواهیم اخطار بدهیم که کار پیش نمی‌رود. با هر برد و باخت که مربی را احضار نمی‌کنند. من و پرویز مظلومی باید در جلسه خصوصی با یکدیگر صحبت کنیم.

افشارزاده درمورد بحث پرداخت مطالبات کرار جاسم و بانوان فوتبالیست تصریح کرد: مطالبات کرار پرداخت شده و در تلاش هستیم مطالبات بانوان نیز پرداخت شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مانند سال گذشته اعضای هیئت مدیره در حال مصاحبه هستند و فکر نمی‌کنید این مسئله به استقلال ضربه بزند، گفت: انشاءالله که اینطور نخواهد بود به هر حال آنها اعضای هیئت مدیره هستند و باید نظر بدهند اما در جلسه هیئت مدیره سعی می‌کنیم در این زمینه صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه شاهرخ سبک‌دست گفته که سایر اسپانسرهای باشگاه به تعهداتشان عمل نکرده‌اند، گفت: در این زمینه با او صحبت می‌کنم.


اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------