مدافع سابق پرسپولیس با نارضایتی کفش هایش را آویخت؛ نمی دانستم فوتبال اینقدر کثیف است!



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا محمد

مدافع راست تیم فوتبال راه آهن گفت: «الان شرایطم طوری است که دوست ندارم اطراف فوتبال باشم. دوست دارم استراحت کنم ولی برگشتنم دیگر با خداست.

علیرضا محمد چند روزی است که در تمرینات راه آهن شرکت نمی‌کند. او درباره جدایی بی سر و صدای خود از راه آهن اظهار داشت: «چند سالی هست که خیلی به من کم لطفی شده است. در این فوتبال، مرا خیلی اذیت کردند.

 

یکسری حرف‌ها را در این مدت در خودم ریختم ولی این چند روزه خیلی بیشتر شد و یکسری اتفاقات هم بهانه‌ای بود که دیگر نتوانم برای راه آهن بازی کنم و دیگر هم نمی‌خواهم فوتبال را ادامه بدهم.»

مدافع راست سابق پرسپولیس در ادامه گفت: «فکرش را نمی‌کردم فوتبال آن روی دیگرش را به من نشان بدهد و اینقدر کثیف باشد. می‌خواهم از این پس کنار خانواده‌ام باشم و از هیاهوی فوتبال دور باشم.»

آیا محمد با فرهاد کاظمی یا تیم راه آهن مشکل داشت؟ محمد پاسخ داد: «من با هیچ‌کس مشکلی نداشتم. آقا فرهاد بزرگ ما است.

 

واقعا در این چند روزه اصلا حال خوشی ندارم و احساس کردم دیگر نمی‌توانم به راه آهن کمک کنم. به همین دلیل به فرهاد کاظمی و بازیکنان گفتم دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم و سر تمرینات نمی‌آیم.»

محمد درباره اینکه آیا با این حرف‌ها به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرده است یا نه، تصریح کرد: «الان شرایطم طوری است که دوست ندارم اطراف فوتبال باشم. دوست دارم استراحت کنم ولی برگشتنم دیگر با خداست.»

محمد در خصوص اینکه سرپرست این تیم اعلام کرده به خاطر مناسب نبودن شرایط بدنی‌اش چنین تصمیمی گرفته گفت: «سرپرست ما در جریان این مسئله نبوده و به هیچ عنوان بحث من بدنی نبود اتفاقا هم اکنون در شرایط بسیار خوبی هم قرار دارم اما پس از تمرین به کرمانی مقدم مربی تیم گفتم نمی‌توانم دیگر کار کنم این موضوع هم به مسائل روحی و روانی و فشارهای عصبی برمی‌گردد.»

وی در مورد اینکه چه فشارهای عصبی روی او بوده گفت: «من واقعا از لحاظ روحی اذیت می‌شدم برخی مسائل را نمی‌توانستم حذف کنم و به همین دلیل نیاز به استراحت داشتم. در بحث رفاقت من همه کار کردم اما برخورد مناسبی را ندیدم. صحبت‌هایی را دارم که هم اکنون زمانش نیست روزی که از فوتبال خداحافظی کردم آن‌را مطرح می‌کنم.»

بازیکن راه‌آهن تصریح کرد: «وضعیت به گونه‌ای شده که با خود می‌گویم ای کاش یک شغل دیگر را انتخاب می‌کردم و فوتبالیست نمی‌شدم از لحاظ روحی و روانی اصلا در شرایط خوبی نیستم. نگران شدم که در زمین مسابقه ناگهان سکته کنم. داستان من مربوط به خودم و فرهاد کاظمی می‌شود من در رفاقت انتظارات دیگری داشتم.»

محمد تصریح کرد: «بازیکن کوچکی نیستم و همه چیز را بلدم. وقتی مربی به من نگاه می‌کند متوجه می‌شوم که فکر چه چیزی است. به نظرم ترک تمرین راه آهن تصمیم بسیار خوبی بود و اگر هر بازیکن دیگری هم که بود چنین تصمیمی را می‌گرفت. من با رفاقت قلبی پیش آمدم اما حالا که فکرش را می‌کنم می‌بینم اشتباه کردم.»

وی با انتقاد شدید از وضعیت فوتبال ایران گفت: «واقعا فوتبال ما آلوده و کثیف شده است درش را باید تخته کنند. هیچ چیز سرجایش نیست بازیکنی که حتی نمی‌تواند یک بغل پای ساده بزند 300-400 میلیون قرارداد می‌بندد. نمی‌دانم این چه فوتبالی است. مطمئن هستم که این موضوع هم درست نمی‌شود.»

بازیکن راه آهن در مورد اینکه آیا امکان دارد به تمرینات بازگردد تصریح کرد: «من به تمرینات باز نمی‌گردم حتی چکی که نقد دستم بود را برگرداندم در حالی که به آن پول نیاز داشتم هم اکنون شرایط روحی و روانی خوبی ندارم و نمی‌توانم تمرین کنم باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------