آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

منصوریان یک سال دیگر از استقلال دورتر شد



اخبار,اخبار ورزشی, منصوریان

علیرضا منصوریان قراردادش را با باشگاه نفت تهران تا پایان فصل آینده تمدید کرد.

صبح امروز نشست مشترکی بین مسئولان باشگاه نفت تهران و علیرضا منصوریان برگزار شد که تمدید قرار داد سرمربی زردپوشان پایتخت یکی از نتایج این نشست بود.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران، در خصوص این نشست به سایت باشگاه نفت گفت: در این نشست دکتر عماد حسینی، رئیس هیئت امنا و هیئت موسس باشگاه، اینجانب، احمد ابراهیمی، مدیراجرایی باشگاه، بهرام میرشیبانی، مدیر فنی تیم، رحیم ایرانیان، سرپرست تیم و علیرضا منصوریان حضور داشتند که در راستای سیاست‌های مدون موسسه فرهنگی، ورزشی نفت تهران که یکی از اصول اصلی آن ثبات در باشگاه و تیم است و همچنین نتایج درخشان منصوریان با تیم نفت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد علیرضا منصوریان با باشگاه نفت که دوساله بود در قالب یک الحاقیه به سه سال ارتقا پیدا کرد که بر این اساس قرار داد سرمربی تیم تا پایان فصل 95-96 تمدید شد.

وی افزود: در این نشست همچنین حاضرین تمهیدات لازم برای حضور مقتدرانه تیم نفت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی قرار دادند و بر حمایت همه جانبه از تیم و همچنین پرداخت معوقات مالی بازیکنان تاکید کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت تاکید کرد: منصوریان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد تیم و نتایج آن را به حاضرین ارائه داد که در این گزارش بر تلاش کلیه بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم نفت تاکید کرد.

قنبرزاده خاطر نشان کرد: در پایان این نشست رئیس هیئت امنا و هیئت موسس، مدیرعامل و همه حاضرین در جلسه بر حفظ انسجام، وحدت و همدلی و وحدت در مجموعه موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران که عامل اصلی موفقیت این باشگاه در فصول گذشته بود تاکید کردند.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------