رامین رضاییان : دنبال پول بودم، می‌رفتم سپاهان!



 گفت‌وگو با رامین رضاییان، بازیکن جدید پرسپولیس:
دنبال پول بودم، می‌رفتم سپاهان!

 

اخبار,اخبار ورزشی,رامین رضاییان

در روزهایی که هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد تیم خود در فصل نقل و انتقالات اعتراض دارند و معتقدند بازیکنان خوبی جذب این تیم نشده‌اند، رامین رضاییان یکی از خریدهای خوب سرخپوشان به حساب می‌آید؛ ملی‌پوشی که می‌تواند سمت راست خط دفاع پرسپولیس را بیمه کند..

احترام به نظر پدر
رضاییان گفت‌وگوی خود با «شهروند» را با اظهار نظر درباره حضورش در پرسپولیس آغاز می‌کند: «واقعیت این است که من از سپاهان و استقلال هم پیشنهاد داشتم اما به واسطه این‌که پدرم یک پرسپولیسی اصیل است، اول از همه با سرخپوشان وارد مذاکره شدم و به توافق رسیدم. البته خودم هم به پرسپولیس علاقه داشتم و قسمت این بود به این تیم بیایم. ضمن این‌که در پرسپولیس بیشتر از راه‌آهن دیده می‌شوم و می‌توانم جایگاهم در تیم ‌ملی را هم مستحکم‌تر کنم.»


نگرانی بی‌مورد هواداران
مدافع جدید پرسپولیس با اشاره به نارضایتی هواداران از عملکرد باشگاه در نقل‌ و انتقالات بیان می‌کند: «از نظر من که در تمرینات حضور دارم و آمادگی بازیکنان را می‌بینم، نگرانی هواداران بی‌مورد است. بازیکنانی که جذب شده‌اند، نفرات خوبی هستند و قطعا چند بازیکن خوب دیگر اضافه می‌شوند تا تیم با قدرت در مسابقات آینده به میدان برود. از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که یک مربی بزرگ بالای سر پرسپولیس است. برانکو مربی باتجربه و توانمندی است که می‌تواند تیم را به سرمنزل مقصود برساند.»


رد شایعه قرارداد میلیاردی
این روزها شایعات زیادی پیرامون قرارداد میلیاردی رضاییان مطرح شده است. او اما چنین اعتقادی ندارد: «باور کنید پیشنهاد سپاهان به من بالاتر از پرسپولیس بود. اگر دنبال پول بودم به سپاهان می‌رفتم اما علاقه‌مند بودم در تیمی بازی کنم که دوستش دارم. مطمئن باشید مبلغ قرارداد من بسیار معقول است و این شایعات هرگز صحت ندارد.»


شباهت برانکو و کی‌روش
رضاییان در ادامه به مقایسه کی‌روش و ایوانکوویچ می‌پردازد: «این دو مربی سبک کاری متفاوتی دارند اما با توجه به این‌که هر دوی آنها در فوتبال اروپا سابقه زیادی دارند، جنس کارشان شبیه به هم است. برانکو و کی‌روش هر دو با یک سیستم و البته با آرایش‌های درون سیستمی متفاوت تیم‌هایشان را به میدان می‌فرستند. من به‌عنوان مدافع راست به عضویت پرسپولیس درآمدم و فکر می‌کنم این مسأله با توجه به این‌که کی‌روش هم از من در همین پست استفاده می‌کند به فوتبالم کمک کند. امیدوارم امسال با درخشش در پرسپولیس بتوانم پاسخ محبت مسئولان این باشگاه و هواداران را بدهم و البته با آمادگی بالا در تمرینات تیم ‌ملی حاضر باشم.»


سخنی با هواداران
بازیکن جدید پرسپولیس صحبت‌هایش را این‌گونه به پایان می‌برد: «می‌دانم که پا در تیم بزرگی گذاشته‌ام؛ تیمی که سرشار از نام‌های بزرگ بوده و هست. قطعا تلاش خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم. از همه پیشکسوتان پرسپولیس ممنونم که اجازه دادند من پیراهن این تیم را بر تن کنم و همچنین از هواداران می‌خواهم حمایتم کنند تا جواب اعتمادشان را بدهم. امسال باید بتوانیم نتایجی که‌ سال گذشته کسب شده، جبران کنیم چون می‌دانم هواداران پرسپولیس پارسال واقعا ناراحت بودند. امیدوارم با کسب جام قهرمانی خوشحال‌شان کنیم.»

اخبار ورزشی - شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------