آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

درخواست 20 میلیون تومانی اطرافیان سرمربی باعث قهر بازیکن مشهور تیم تهرانی



اخبار,اخبار ورزشی,قهر بازیکن مشهور تیم تهران

برخی اطرافیان سرمربی به محض تحویل چک توسط بازیکن به سراغش می‌روند و از او می‌خواهند 20 میلیون تومان به عنوان حق انتقال به آنها پرداخت کند.

به تازگی از یک تیم تهرانی اخباری به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد هنوز هم برخی مربیان توسط اطرافیان خود دست از دلالی نکشیده‌اند.

ماجرا از این قرار است که در یکی از تیم‌های تهرانی یک بازیکن که تقریبا عمر فوتبالی‌اش تمام شده و سن و سالش اجازه بازی در لیگ برتر را نمی‌دهد به لطف یکسری از همین ارتباطات وارد تیم شده و به عضویت این تیم تهرانی در آمده است!

اما شادی این فوتبالیست از این انتقال هنوز تمام نشده بود که پیشنهادی از طرف اطرافیان آقای مربی شیرینی این انتقال را به کام او تلخ می‌کند!

بازیکن مورد نظر که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های بزرگ را هم دارد برای گرفتن چک به باشگاه می‌رود اما همین که چک خود را دریافت می‌کند با پیشنهاد اطرافیان مربی مواجه شده و حسابی عصبانی می‌شود.

این افراد به محض تحویل چک توسط این بازیکن به سراغش می‌روند و از او می‌خواهند حق انتقال را به آنها پرداخت کند. البته حق این انتقال 20 میلیون بوده!

اما بازیکن که مدعی است این پول حق آنها نبوده شاکی می‌شود و چک را پس می‌دهد و با حالت قهر باشگاه را ترک می‌کند. حالا هم چند روزی است سر تمرین حاضر نمی‌شود و تهدید کرده در مصاحبه‌ای اتفاقات را فاش می‌کند!

اینطور که گفته می‌شود این بازیکن که حالا برای مربی تیم تهرانی زنگ خطر محسوب می‌شود در گذشته خیلی رابطه خوبی با او داشته و با این مربی و دوستانش یک تیم تشکیل داده بودند و از همین طریق هم به تیم لیگ برتری راه پیدا کرده است اما این بازیکن نمی‌دانست که در بدو ورودش به این تیم تهرانی با چنین خواسته‌ای مواجه می‌شود.


با این اوصاف مربی مورد نظر که پیش از این هم سابقه چنین کارهایی را داشته است، با دردسر بزرگی مواجه خواهد شد.

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------