آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

پیکانی ها نه دایی را خواستند و نه قلعه نویی را!



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پیکان

باشگاه پیکان که سال قبل هزینه زیادی در لیگ برتر کرد و شکست خورد، امسال قصد دارد در هزینه ها صرفه جویی کند..

در روزهای اخیر شایعاتی درباره مذاکره پیکانی ها با علی دایی و امیر قلعه نویی برای سرمربیگری تیم شان مطرح بود. این شایعات تا حدودی هم تائید شد اما حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که حضور این مربیان در پیکان منتفی شده است. این باشگاه که سال گذشته هزینه زیادی در لیگ برتر کرد، امسال به خاطر مشکلات مالی قصد ندارد چنین پولی هزینه کند. پس از هزینه هنگفت و همینطور نتیجه نگرفتن، مسولان کارخانه اعلام کردند کمتر پول خرج می کنند.

 

علی دایی و امیر قلعه نویی جزو گرانترین مربیان لیگ برتر هستند و حضور هریک از آنها در پیکان می توانست هزینه زیادی روی دست باشگاه بگذارد به همین خاطر روز گذشته هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت به مذاکرات با این مربیان خاتمه دهد. قلعه نویی و دایی در مذاکراتی که با پیکانی ها داشتند گفته بودند که بازیکنان خوبی می خواهند و با توجه به شرایط مالی باشگاه این مسئله امکانپذیر نیست.

 

به همین خاطر فعلا حضور آنها منتفی شده و باشگاه قصد دارد یک مربی ایرانی یا یک مربی خارجی آشنا به شرایط فوتبال ایران را جذب کند. با توجه به اینکه اکثر تیم ها بسته شده اند و پیکان تازه اول کار است، باشگاه قصد دارد سریعا مربی خود را انتخاب کند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------