پاسخ به همه ابهامات درباره عقد قرارداد با مهاجم خارجی استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,پروپجیچ

مشاور بین‌الملل باشگاه استقلال با اشاره به نحوه عقد قراداد با مهاجم کروات این تیم به ابهامات درباره پروپجیچ پاسخ داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی اصغر مانوسی‌فر این درباره ابهامات وضعیت پروپجیچ و موضوع پیوستن وی به جمع آبی‌پوشان پایتخت گفت: من در این مدت به دلیل حساسیت موضوع و پیگیری‌هایی که باید انجام می‌گرفت سعی کردم کمتر اظهار نظر کنم اما لازم است جزئیات مربوط به انتقال این مهاجم کروات و وسواسی که از سوی مدیریت باشگاه در این زمینه وجود داشت را بیان کنم.

وی ادامه داد: پروپجیچ در تاریخ ۲۳ جولای و در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی در آخرین مسابقه خود به همراه تیم کوکسی آلبانی در لیگ اروپا و در کشور مونته‌نگرو به میدان رفت و در ساعت ۳۵ دقیقه بامداد به وقت ایران از زمین مسابقه خارج شد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی ایران تا ساعت ۲۴ اول مرداد برابر با ۲۳ جولای بوده است. از یک هفته قبل از این تاریخ هم باشگاه استقلال با مدیر برنامه‌های این بازیکن وارد مذاکره شد و قبل از ۲۳ جولای نامه رسمی باشگاه آلبانیایی مبنی بر خاتمه قرارداد وی در تاریخ ۲۳ جولای را دریافت کرد.

مشاور بین‌الملل استقلال خاطرنشان کرد: با این وجود برای بررسی هر چه بیشتر موضوع به دلیل آن ۳۵ دقیقه با فیفا مکاتبه صورت گرفت و در نامه‌های که موجود است به دبیر کل و رئیس کمیته وضعیت بازیکن فیفا اعلام شد که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ایران با این بازیکن در حال مذاکره بوده و ضمن ارسال نامه رسمی باشگاه آلبانیایی به فیفا خواستار آن شدیم با توجه به استثنا ماده شش نقل و انتقالات فیفا چناچه مانعی برای ادمه مذاکره و عقد قرارداد وجود ندارد مراتب را اعلام کنند.

مانوسی‌فر افزود: این نامه در تاریخ ۲۶ جولای برای فیفا ارسال شد و فیفا هم روز ۳۰ جولای در دو صفحه و با امضای مدیر حقوقی و رئیس کمیته وضعیت بازیکنان نقطه نظرات خود را به صورت واضح بیان کرد و خواستار اقدام باشگاه استقلال برای اخذ ITC این بازیکن شد. بر اساس رهنمودهای فیفا قرارداد پرو پئیچ با باشگاه استقلال منعقد و سپس در هیات فوتبال تهران به ثبت رسید و سپس برای نامبره تقاضای ITC از طریق سیستم TMS فیفا به عمل آمد و در تاریخ ۷ آگوست ITC این بازیکن واصل شد. پس از آن فدراسیون فوتبال کشورمان مجددا با فیفا مکاتبه‌ای انجام داد و فیفا هم رهنمودهای قبلی‌اش را تایید کرد و بر همین اساس کارت بازی این بازیکن از سوی سازمان لیگ صادر شد.

وی در پایان گفت: به صورت واضح می‌گویم در بحث آن ۳۵ دقیقه بازی پروپجیچ موضوع از فیفا قبلا استعلام شده است. مکاتبات صورت گرفته باشگاه استقلال با عمر اونگارا رئیس کمیته وضعیت بازیکنان و ماکو ویلیگر مدیر امور حقوقی فیفا در این باره، صدق این صحبت‌ها را تایید می‌کند و صدور کارت بازی این بازیکن مصداق همین بحث است.


اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------