یک فرانسوی و یک اسکاتلندی در حوالی نیمکت امیدها



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی امید ایران

دستیار خارجی برای خاکپور
یک فرانسوی و یک اسکاتلندی در حوالی نیمکت امیدها

تیم امید ایران در تکاپوی برنامه‌ریزی برای حضور در دور دوم رقابت‌های مقدماتی المپیک 2016 ریو است. رقابت‌هایی که قرار است در شهریور قرعه‌کشی ‌شود. مرحله دوم این رقابت‌ها دی‌ماه و با حضور 16 تیم برتر آسیا که مجوز حضور در این مرحله را به دست آوردند، در قطر برگزار می‌شود.

 

در همین رابطه حبیب کاشانی مدیر تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران درباره برنامه‌ها و اردوهای پیش‌روی این تیم تا قبل از مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو عنوان کرد: «نامه‌ای توسط فدراسیون فو‌تبا‌ل چین به ایران زده شده و آنها ابتدا درخواست کردند تا ما در یک تورنمنت چهار جانبه با تیم‌های چین، ژاپن و اسلوونی شرکت کنیم.

 

پس از آن تاریخ این تورنمنت را عوض کرده‌اند و گفته‌اند که بازی‌ها دو جانبه برگزار شود و به طور مثال ما دو بازی با چین داشته باشیم. علاوه بر این تاریخ بازی‌ها عوض شده و با رقابت‌های غرب آسیا عوض شده است. بنا‌بر‌این امکان حضور در این تورنمنت را نداریم.»کاشانی افزود: «یک اردوی 10 روزه را نیز مد نظر قرار داده‌ایم که به ترتیب کشورهای ایتالیا، آلمان و اتریش مدنظر ما هستند و مکاتباتی را نیز با فدراسیون فو‌تبا‌ل ایتالیا انجام داده‌ایم و قرار است دو بازی را با آنها انجام دهیم. همچنین دیدار مقابل ژاپن یا کره جنوبی چه در تهران و چه در ژاپن یا کره جنوبی به‌عنوان دیدارهای تدارکاتی تیم المپیک در آبان ماه مدنظر کادرفنی قرار دارد.»

 

از سوی دیگر تیم ملی امید ایران برای برگزاری یک اردوی 10 روزه در کشور ایتالیا رایزنی‌هایی انجام داد که در نهایت این مساله منتفی شد. فدراسیون فوتبال ایتالیا با این اردو مخالفت کرد تا مسوولان فدراسیون فوتبال به دنبال گزینه‌ دیگری برای برگزاری اردوی تیم امید باشند. قرار بود تیم ملی امید شهریور ماه اردویی در ایتالیا برگزار کند.


مدیر تیم فو‌تبا‌ل المپیک ایران همچنین درباره دستیاران مورد نظر خاکپور با توجه به کناره‌گیری حاج قاسم و صالح، اعلام کرد: «سه دستیار مد نظر کادرفنی تیم المپیک قرار گرفته است. یکی از این دستیاران فرانسوی و دیگری اسکاتلندی است و نفر سوم گزینه ایرانی است. دستیار فرانسوی سابقه بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم با توجه به حضورش در لیگ برتر انگلیس و نیز تجربه‌اش به‌عنوان بدنساز و دستیار قیمت بالایی نیز داشته باشد.

 

او هم اکنون به‌عنوان مدرس فیفا در حال برگزاری کلاس‌هایی است و دو هفته‌ بعد برای مذاکره به ایران می‌آید. یکی دیگر از دستیاران مدنظر اسکاتلندی است که در صورت عدم توافق با گزینه اول به‌عنوان گزینه بعدی مدنظر است و در آخر نیز گزینه داخلی است که به‌عنوان سه گزینه مدنظر خاکپور مطرح شده‌اند.»

اخبار ورزشی - روزنامه ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------