پاسخ یک استقلالی به گل محمدی: متاسفم که از روزنه فوتبال، رستوران سنتی می زنند ولی به دلایلی پلمب می شود



اخبار,اخبارورزشی,یحیی گل محمدی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «برای افرادی متاسفم که با روزنه فوتبال رستوران سنتی می زنند و البته رستوران هایشان به دلایلی پلمب می شود.» علی نظری جویباری درباره اظهارنظر یحیی گل محمدی که گفته بود درباره افرادی که مشخص نیست از چه روزنه ای وارد فوتبال شده اند اظهار نظر نمی کنم، عنوان کرد: «من نمی خواستم این بحث ادامه پیدا کند اما ظاهرا برخی افراد این وسط هستند که علاقه مند چنین موضوعاتی تداوم داشته باشد. انتقادی که من از گل محمدی کردم یک بحث فنی بود و یک سوال مطرح کردم. از او پرسیدم چرا وقتی تیمش پیروز می شود در بیرون زمین نتیجه تعیین نشده اما وقتی شکستی در کار است او زمین و زمان را بهم می دوزد و به همین دلیل ناگزیر می شود به کمیته اخلاق برود و درباره حرف هایش توضیح بدهد..

وی ادامه داد: «نمی دانستم پاسخ به این پرسش به برخی فشار می آورد. با این وجود امیدوارم فضای ورزش ما به سمت اخلاق مداری هرچه بیشتر برود چون این شرایط هرگز به نفع فوتبال نیست.»

معاون ورزشی استقلال خاطرنشان کرد: «روزنه من هواداری است. افتخار می کنم بیش از 40 سال است هوادار استقلال هستم و از سال 66 هم در تشکیلات باشگاه افتخار همکاری داشتم.

 

فکر می کنم درباره روزنه ورود من به فوتبال باید بزرگانی نظیر دکتر حسین قریب، دکتر فتح الله زاده، سید کاظم اولیایی، مقداد نجف نژاد، بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، علی جباری، امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی صحبت کنند.

 

من خوشحالم روزنه ورودم به فوتبال از هواداری بوده اما برای افرادی متاسفم که با روزنه فوتبال رستوران سنتی می زنند و البته رستوران هایشان به دلایلی پلمب می شود. هیچ توضیح بیشتری هم در این باره ندارم و به صورت کلی موضوع را بیان کردم.»

نظری درباره جلسه ای که با جاسم کرار داشت، گفت: «کرار با شرایط بدی به باشگاه آمد. او حتی به سختی راه می رفت و درد سینه امانش را بریده بود. او آمد تا چکی که از باشگاه گرفته بود را پس بدهد و این کار را انجام داد و رفت.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------