آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کاسیاس هنوز تمام نشده است



اخبار,اخبار ورزشی,ایکر کاسیاس

دروازه‌بان سابق رئال مادرید می‌گوید ایکر کاسیاس نقدهای غیرمنصفانه دریافت کرده و تصور کردن باشگاه بدون وی سخت است..

به گفته خسوس فرناندز از تیم لوانته، ایکر کاسیاس کاپیتان تیم رئال مادرید به هیچ وجه به عنوان یک دروازه‌بان درجه یک به پایان خود نرسیده است.

 کاسیاس در ۱۸ ماه گذشته در دوران مربیگری ژوزه مورینیو در باشگاه رئال، بخت خوبی نداشت و عنوان دروازه‌بان اول را از دست داد. چند اشتباه بد و پیگیری داغ رئال برای خرید دیوید دخیا ستاره تیم منچستر یونایتد در فصل تابستان، باعث شده این باور بیشتر رواج پیدا کند که مسیر حرفه‌ای ورزشی درخشان کاسیاس رو به پایان است.

اما خسوس که سال‌هاست با کاپیتان اسپانیا تمرین کرده، با اطمینان می‌گوید کاسیاس هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او به سايت گل گفت: نه! کار او تمام نشده است! موقعیت‌های خاصی در مسیر حرفه‌ای ورزشی همه اتفاق می‌افتند. کاسیاس دروازه‌بانی فوق‌العاده است و تلاش بسیاری برای رئال مادرید کرده است. همیشه روی یک خط ماندن به این مدت طولانی که او این کار را انجام داده بسیار سخت است، و این در حالی است که او در باشگاهی بازی می‌کند که همه در معرض انتقاد هستند و همه چیز زیر ذره‌بین است. کسانی بودند که تا حدودی با او غیرمنصفانه برخورد کردند، اما در نهایت باید بین بازیکن و باشگاه تصمیم گرفت.

خسوس همچنین باور دارد که اگر سرخیو راموس - که منچستریونایتد او را می‌خواهد - این تابستان باشگاه را ترک کند، مادرید بسیار متفاوت خواهد بود. با این حال او قبول دارد که هیچ بازیکنی نیست که رفتنش غیرممکن باشد. این بازیکن ۲۷ ساله گفت: تصور کردن اینکه راموس نباشد سخت است. او نمادی برای رئال مادرید است و تلاش خیلی زیادی برای باشگاه کرده. او شخصیت و بخشی مهم از این باشگاه است. اما در پایان فوتبال همین طور است و هیچ کس ابدی نیست. این اتفاق برای بازیکنان دیگر هم افتاده و در نهایت تصمیم رسمی باید توسط خود بازیکن و باشگاه گرفته شود.

خسوس انکار می‌کند که احساس می‌کرد باید جای کیلور ناواس بعد از انتقالش به سانتیاگو برنابئو را می‌گرفت. او مي‌گويد: من شخصا آن فشار را احساس نکردم. سعی کردم کارم را به بهترین نحو ممکن و بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی قبلا آنجا بوده انجام دهم. بعد شرایط عوض شد ولی فکر نمی‌کنم فقط به خاطر آن بوده باشد. ناواس فصل فوق‌العاده‌ای در لوانته داشت. از یک سال تا سال بعد چیزهای بسیاری تغییر می‌کنند. کیلور دروازه‌بان خوبی است و میراث خیلی خوبی در لوانته داشته است.

خسوس اصرار دارد که مشتاق آینده و فصل دوم با باشگاه فعلی خود است. او می‌گوید: آینده من لوانته است. یک سال از قرارداد من باقی مانده و بسیار هیجان‌زده هستم. اگر آن موقع قراردادی پیش آمد که هم برای من و هم برای باشگاه سودمند بود، آن وقت خواهیم دید، همانطور که هر بازیکن دیگری بود هم آن را در نظر می‌گرفت. اما تمرکز من روی لوانته است.


اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------