آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

فرهاد کاظمی اینطوری خواننده زیر زمینی را پیچاند!



اخبار,اخبار ورزشی,تتلو

خواننده زیرزمینی که زیاد هم دوست ندارد زیرزمینی خطاب شود، داستانی را روایت کرد که نشان داد هنوز فوتبالی‌ها را نمی‌شناسد.

تتلو نوشته كه عمو فرهاد (!) زنگ زد و گفت بيا افتتاحيه سفره‌خونه من. ما هم بدو بدو آماده شديم و حركت كرديم به طرف سعادت‌آباد اما عمو موبايلش را خاموش كرد و جواب نداد. اين خواننده، آخر اين پست كوتاه هم نوشت كه يكي طلب ما عمو فرهاد...


خب اين عموفرهاد، همان دايي فرهاد كاظمي خودمان است كه به دليل روابط عمومي مطلوبش با اقشار مختلف هميشه بايد دردسرهاي زيادي را تحمل كند. يكي از اين دردسرها اين است كه همه از او توقع دارند.

 

توقع هم در مدل‌هاي مختلف. در هر حال اين خواننده محترم تا با فوتبالي‌ها آشنا شود، زمان مي‌گذرد و شانس‌هاي فوتبالي‌‌اش را پشت ‌سر هم از دست مي‌دهد؛ چرا كه اگر دايي فرهاد مي‌خواست جواب تلفن را بدهد، اين كار را انجام مي‌داد و او هم سفره‌خانه را بدون آدرس پيدا مي‌كرد پس فرهاد كاظمي هم مي‌دانست كه اين كار در حال حاضر به صلاح نيست.

 

درست مثل اينكه اگر دايي فرهاد مي‌خواست، بدون زنگ ما به تحريريه خبر‌ورزشي مي‌آمد اما حالا هرقدر اصرار كني، از ما مي‌شود اصرار و از او هم انكار! او جواب نداد و كاري كرد تا طرف برگردد و بي‌خيال دايي فرهاد شود. بابا بي‌خيالِ هم شويد‌؛ براي فرهاد كاظمي كه تيمش شرايط حساسي در ليگ دارد، اين حاشيه‌ها زياد خوب نيست.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------