کمیته استیناف رای پرونده راه‌آهن را تغییر می‌دهد؟



اخبار,اخبار اورزشی,باشگاه راه آهن

جلسه تجدیدنظرخواهی ویژه کمیته استیناف عصر امروز برگزار خواهد شد و حالا باید دید که اعضای این کمیته رای پرونده راه‌آهن را بازخواهند گرداند؟.

پرونده دایی تکرار می‌شود؟!
کمیته استیناف رای پرونده راه‌آهن را تغییر می‌دهد؟


جلسه تجدیدنظرخواهی ویژه کمیته استیناف در خصوص پرونده راه‌آهن عصر امروز از ساعت 18 آغاز خواهد شد و اعضا در خصوص این رای بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند. کمیته استیناف چند روز پیش رای او را در خصوص پرونده شکایت پیکانی‌ها از بازیکن خارجی راه‌آهن صادر کرد که طبق آن خودروسازان راهی لیگ برتر شدند و راه‌آهن به لیگ دسته اول سقوط کرد اما پس از این موضوع راه‌آهن نسبت به این رای شکایت کرد که قرار است تجدیدنظرخواهی ویژه در این زمینه نسبت به رای صورت بگیرد.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه احتمال دارد رای صادر شده بازگردد تصریح کرد: امکان هر گونه اتفاقی وجود دارد. با توجه به حق تجدیدنظرخواهی ویژه‌ای که در آیین‌نامه هم برای چنین رای‌هایی در نظر گرفته شده است ما مدارک و مستندات را بررسی می‌کنیم و اگر حقی تضییع شده باشد حکم شایسته را صادر خواهیم کرد.

به گزارش فارس،‌ جلسه رسیدگی به این پرونده عصر امروز خواهد بود و حالا باید ببینم کمیته استیناف همچون پرونده علی دایی رای خود را بازمی‌گرداند یا خیر. دایی زمانی که علیه داور پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام کرد که داور به سمت تیم اصفهانی غش کرده با جریمه 7 میلیونی کمیته انضباطی مواجه شد اما پس از بررسی‌های کمیته استیناف سرمربی سرخپوشان به دو جلسه محرومیت نیز جریمه شد که پس از تجدیدنظرخواهی و صحبت در خصوص این مسائل که حرف دایی مبنی بر این نبوده که پول و یا مبلغی بین آنها رد و بدل شده بود توهینی صورت نگرفته است حکم کمیته استیناف بازگشت و دایی به طور کل تبرئه شد.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------