حرف چلنگر سرمربی پرسپولیس را به فکر فرو برد؛ برانکو سکوتش را می شکند؟



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو ایوانکوویچ

مترجم سابق سرمربی کروات پرسپولیس در دیدار اخیر خود به وی گفته بدجوری مقابل مدیران تیم های مطرح شرق و غرب آسیا که در گذشته خواهان همکاری با او بودند، بی اعتبار شده است.

برانکو ایوانکوویچ که ادعا دارد مدیران باشگاه پرسپولیس در یارگیری او دخالت کردند و آنها مسئول یارگیری ضعیف پرسپولیس هستند، طی روزهای گذشته به اغلب نزدیکان خود گفته امسال نمی توان ناکامی های احتمالی پرسپولیس را گردن او انداخت و حتی اگر حسین عبدی، با کمک علی اکبر طاهری و مصطفی قنبرپور چنین قصدی داشته باشد، او یک روز سکوت خود را می شکند و با مدرک و سند به طرفداران پرسپولیس ثابت می کند در کارش دخالت شده و اجازه نداده اند تیم خوبی برای مجموعه سرخ ببندد.

برانکو این حرف را بارها به زبان آورده و هر وقت هم نزدیکانش از او پرسیده اند "پس چرا حقایق را به مردم و رسانه ها نمی گویی؟" جواب داده: «فعلا باید به فکر دریافت مطالبات خودم از پرسپولیس باشم و سکوت کرده ام تا آنها پولم را بپردازند.»

اما از یک منبع موثق شنیدیم رضا چلنگر چند روز پیش حرفی به برانکو زده که حسابی او را به فکر برده است. گویا چلنگر در واکنش به حرف های تکراری برانکو درباره دخالت مسئولان باشگاه گفته: «دوست عزیز من دچار اشتباه محاسباتی شده ای! بر فرض که یک روز حقایق را به هواداران پرسپولیس بگویی و آنها هم حرف تو را باور کنند، با مدیران باشگاه های مطرح غرب و شرق آسیا که در گذشته خواهان تو بودند و احتمال دارد در آینده پیشنهاد همکاری بدهند، چه می گویی؟»

وی خطاب به برانکو ادامه داد: «اگر در پرسپولیس بد نتیجه بگیری، دیگر تیم های شرق و غرب آسیا دنبال تو نمی آیند. آنها بر مبنای نتایج ضعیف پرسپولیس، تصور می کنند تو عامل ناکامی پرسپولیس هستی و دیگر کارایی گذشته را نداری.»

چلنگر در ادامه صحبت هایش به سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: «اگر بخواهی بگویی در پرسپولیس، استقلال و آزادی عمل نداشتم و در کارم دخالت می شد، بیشتر زیر سوال می روی و این مدیران با خودشان می گویند پس برانکو چه قدر بی اعتبار شده و افت کرده که اجازه می دهد در کارش دخالت شود.»

به گفته کسانی که از نزدیک شاهد این گفتگو بودند، برانکو بدجوری تحت تاثیر حرف های چلنگر قرار گرفت. با این حساب بعید نیست برانکو در آینده ای نزدیک افشاگری کند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------