آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رضاییان: ای کاش کسانی که من را آنالیز می کنند فوتبال را متوجه می شدند



اخبار,اخبار ورزشی,رضاییان

مدافع راست پرسپولیس گفت: «جدای اینکه همه بازیکنان به سیستم برانکو احترام می‌گذارند در ادامه خواهید دید که با هماهنگی بیشتر عملکردمان بهتر از این هم می‌شود.

رامین رضاییان معتقد است تیمش در سه بازی گذشته و به خصوص مقابل سپاهان نتیجه را فنی واگذار نکرده و جدا از مباحث داوری، اشتباهات فردی عامل اصلی عدم نتیجه‌گیری آنها بوده است.

وی که از کار برخی سایت‌ها بابت آنالیز اشتباه عملکردش ناراحت است معتقد است پرسپولیس به زودی به روزهای خوبش بر می‌گردد و همه در تلاش هستند تا از بازی با ذوب‌آهن این کار را آغاز کنند.

اظهارات رضاییان را در ادامه می خوانید:

* شرایط پرسپولیس این روزها که در قعر جدول قرار گرفته در آستانه بازی با ذوب‌آهن چطور است؟‌
- ما شرایط سختی را تا به اینجای کار داشتیم و ان‌شاء‌الله از این هفته تمام تلاش‌خودمان را می‌کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم.

 

مقابل ذوب‌آهنی بازی داریم که تیم با شخصیتی است و یک مربی فهیم و پرسپولیسی به اسم یحیی گل‌محمدی دارد. امیدوارم در این بازی و مقابل دیدگان هواداران بتوانیم به پیروزی برسیم و دلخوری‌های به‌وجود آمده برطرف شود.

* جدای انتقاد کسانی که تیم را خوب نمی‌بینند، برخی‌ها معتقدند پرسپولیس خوب بازی می‌کند و اشتباهات فردی باعث شده تا اینجای کار تیم نتیجه نگیرد؟
- دقیقا همین‌طور است. ما بیشتر گل‌هایی که خوردیم و امتیاز به حریف دادیم روی اشتباه خودمان بوده است.

 

در کنار این مساله داوری هم نقش داشته و این را هم بگذارید روی بدشانسی ما که مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که چند هفته در شهر خودشان براساس قرعه میزبان هستند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و تلاش می‌کنیم تا از این بازی، پرسپولیس بتواند نتایج لازم را بگیرد.

* پس تو هم قبول داری که باخت پرسپولیس برابر سپاهان فنی نبود؟
- دقیقا. شما بازی را اگر یک بار دیگر ببینید متوجه می‌شوید که گل‌هایی که ما خوردیم آن‌هم در حالی که دو بر یک جلو بودیم کاملا روی اشتباهات فردی بود. اومانیا روی گل دوم آمد توپ را بزند که توپ بلند شد و بعد از برخورد به پایش وارد دروازه ما شد. سپاهان تیم قوی و خوبی است اما ما مقابل این تیم تاکتیکی نباختیم.

 

الان خیلی‌ها به سیستم برانکو ایراد می‌گیرند و معتقدند بازیکنان نمی‌توانند با سیستم مورد علاقه او هماهنگ شود اما اصلا این‌طور نیست چون جدای اینکه همه بازیکنان به سیستم او احترام می‌گذارند در ادامه خواهید دید که با هماهنگی بیشتر عملکردمان بهتر از این هم می‌شود.

* به نظرت در کار کردن با جوانان که برانکو آن را قمار خودش در پرسپولیس دانسته، این مربی می‌تواند به موفقیت برسد؟
- پرسپولیس امسال تلفیقی از جوانان و باتجربه‌هاست که حسابی شخصیت تیم را متحول کرده است. به امید خدا با این دو خصیصه به راحتی می‌توانیم در ادامه لیگ نتایج دلخواه را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

* بعد از بازی با سپاهان یک مقدار نسبت به انتقادهایی که به خودت شده بود بابت فضای خالی پشت سرت هنگام حمله‌ها گله‌مند بودی...
- یکی از سایت‌ها آنالیزی کرده بود که کاملا اشتباه بود. کاری به تحلیل آنها ندارم اما ای‌کاش در آنالیزی که می‌کردند همه جوانب را در نظر می‌گرفتند و نشان می‌دادند که فوتبال را متوجه می‌شوند. وقتی دفاع چه در سمت راست و چه در سمت چپ حمله می‌کند پشت او خالی می‌ماند و این وظیفه دیگر بازیکنان است که این فضا را پوشش دهند.

 

در بازی با سپاهان در چند مرحله که در حمله شرکت کردم دیدم پشت خالی می‌ماند و همین باعث شد که دیگر جلو نروم. به هر حال ما احتیاج به هماهنگی داریم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. در کل دنیا وقتی دفاع‌های کناری با سرعت به حمله اضافه می‌شوند وظیفه دفاع‌های آخر است که پوشش دهند.

 

حمله مدافعان کناری که از عقب اضافه می‌شوند تعیین کننده است و حضور آنها باعث می‌شود تا مدافعان حریف نتوانند جلوی قدرت هجومی تیم را بگیرند. با این حال جای نگرانی نیست و در ادامه و در بازی‌های بعدی قطعا این نقیصه برطرف می‌شود.

* در هر بازی پرسپولیس یک بازیکن سوژه می‌شود. این بار بعد از خالقی‌فر نوبت به مهرداد کفشگری رسید که اشتباه او به عنوان کاپیتان تیم که منجر به گل شد او را حسابی مورد هجمه منتقدان و پیشکسوتان قرار دهد؟
- همه پیشکسوتان پرسپولیس برای من عزیز هستند و نظرشان قابل احترام است. با این حال واقعا باید یک نفر را از بیرون می‌آوردند و کاپیتان می‌کردند یا با نبودن هادی نوروزی که محروم بود محسن بنگر که روی نیمکت می‌نشست را کاپیتان می‌کردند.

 

مهرداد به نظر من به عنوان یک رهبر توانست عملکرد خوبی داشته باشد حالا اشتباهی انجام داده که شاید برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد و این از بدشانسی او بود که همزمان با کاپیتانی‌اش این اشتباه را کرد. شک نکنید مهرداد با روحیه خوب در حال تمرین است تا کارش را در بازی با ذوب‌آهن جبران کند و یک استارت قوی بزند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------