آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فاجعه تلخ فوتبال در مشهد باعث سکته یک مسئول شد



اخبار,اخبار ورزشی,امیر حسین پیروانی

درحالی که قرار بود امروز ورزشگاه ثامن میزبان بازی دوستانه تیم ملی جوانان با سوریه باشد اما این بازی به دلایل عجیب لغو شد.

اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال ما روزی نیست که خود را به شکل های مختلف نشان ندهد. همین چند روز قبل بود که سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که قرار است تیم ملی جوانان با هدایت امیر حسین پیروانی چند بازی تدارکاتی در مشهد برگزار کند.

طبق همین برنامه قرار بود روز گذشته از ساعت 19 در ورزشگاه ثامن تیم های ملی جوانان ایران مقابل تیم ملی سوریه قرار گیرد. طبق روال دو تیم ساعت 17 برای آماده کردن خود در ورزشگاه ثامن حاضر می شوند اما در اقدامی عجیب و نادر مسئول ورزشگاه ثامن در را به روی دو تیم ملی باز نمی کند.

مسئولان دو تیم مربوطه که از این تصمیم شوکه شده بودند هر چه اصرار می کنند و توضیح می دهند که طبق برنامه ریزی قبلی فدراسیون فوتبال امروز باید این مسابقه در این ورزشگاه برگزار شود اما درهای ثامن به روی دو تیم و عوامل برگزار کننده این دیدار دوستانه باز نمی شود که نمی شود.

کار به جایی که می رسد که امیر حسین پیروانی سرمربی تیم جوانان از این موضوع ناراحت و حتی عصبانی شود. از سویی اعضای تیم ملی سوریه نیز که توقع چنین برخوردی را نداشتند از این نحوه میزبانی متعجب و ناراحت می شوند.

در حالی که اصرارها کارساز نبود و مسئول حاضر در ورزشگاه ثامن الائمه اعلام می کرد که باید نامه مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به او داده شود تا بتواند در را باز کند. او همچنین اعلام کرده که اگر هم درهای ورزشگاه را باز کند چمن ورزشگاه به دلیل نداشتن خط کشی شرایط برگزاری بازی را ندارد!

گفتنی است، در این شرایط واقعی مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال استان خراسان رضوی با مسئول حاضر در ورزشگاه ثامن هر چه صحبت میکند بی فایده بوده و میزان فشار وارده به واقعی به حدی می شود که او دچار حمله قلبی می شود و سکته می کند.

در نهایت با این تصمیم عجیب و نادر ورزشگاه ثامن این بازی دوستانه که از قبل برگزاری آن اعلام شده بود کنسل شد.

محمد مهدی برادران، رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی، در مورد این اتفاق اظهار داشت: «ما طبق برنامه ریزی که از قبل با فدراسیون فوتبال داشتیم پذیرای تیم ملی جوانان بودیم و از ول هفته هم برنامه ها پیش رفته است.

 

امروز هم قرار بوده این دیدار دوستانه برگزار شود که متاسفانه این اتفاقات رخ داده است. حتی همه نامه نگاری و هماهنگی ها هم با ورزشگاه ثامن شده بود اما ما خودمان هم نمی دانیم چرا امروز در را باز نکرده بودند.»

وی افزود: «وقتی آقای واقعی مسئول کمیته مسابقات ما قضیه را با مدیرکل اداره وزارت ورزش و جوانان استان در میان می گذارد او اعلام کرده با فرد خاطی به شدت برخورد خواهند کرد. برای خود ما هم خیلی جای تعجب داشت که این اتفاق افتاد و اصلا نمی دانیم دلیل کارشان چه بوده است. از فشاری که امروز پیش آمد آقای واقعی سکته کرد که خوشبختانه اکنون حال او خوب است.»

برادران تاکید کرد: «همه عوامل برگزاری این بازی پشت در ورزشگاه مانده بودند و حتی یک دستگاه مینی بوس هم تهیه شده بود و خبرنگاران در این مینی بوس بودند.»

وی در این خصوص که گفته می شود امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان از این موضوع به شدت ناراحت شده و تیم ملی سوریه هم از اینکه چنین برخوردی با آنها شده ناراحت هستند گفت: «هر کسی ناراحت شده باشد کاملا حق دارد.

 

همه عوامل این بازی ناراحت شدند. خود وزارت ورزش و جوانان و مشاور وزارت پیگیر این ماجرا بودند و قول دادند که با فرد خاطی برخورد و دلیل این رفتار را بررسی کنند.

 

باید از تیم ملی سوریه هم دلجویی شود. این تیم اکنون در مشهد است. وقتی بازی کنسل شد ما بلافاصله زمین تمرین در اختیار دو تیم قرار دادیم تا تمرین جایگزین بازی شود. در هر صورت از اتفاق افتاده عذرخواهی می کنیم و قطعا پیگیر این هستیم که چرا چنین شرایطی پیش آمد.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------