برانکو: به جایگزینی بازیکنی به جای نوروزی فکر نکرده‌ایم/ جمعه تقابلی با دایی ندارم



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به فکر بازیکن جایگزین برای هادی نوروزی نیستیم، زیرا نه می‌توانیم بازیکنی در حد و اندازه‌های او پیدا کنیم و نه به کسی فکر کرده‌ایم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از درگذشت مرحوم نوروزی و همچنین پیش از بازی این تیم مقابل صبای قم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از شرایط پرسپولیس در این روزها صحبت کنید.
اوضاع واقعاً پیچیده است با توجه به اینکه اتفاقی برای هادی افتاد و ما او را از دست دادیم و از طرف دیگر 4 ملی‌پوش در تیم ملی داریم که یک روز قبل از آخرین تمرین به ما اضافه می‌شوند از طرف دیگر هم بنگستون به این بازی نمی‌رسد این را هم در نظر بگیرید که ما 4 مصدوم و 2 محروم داریم که همه آنها جزو اصلی 11 نفر تیم ما هستند.

درباره بازی با صبا که روز جمعه انجام می‌شود چه صحبتی دارید؟
به نظر من این بازی مهم‌ترین بازی فصل ما است.

سرمربی صبا علی دایی شاگرد سابق شما در تیم ملی است از تقابل‌تان با دایی چه پیش‌بینی می‌کنید؟
من تقابلی با دایی ندارم چرا باید با او تقابل داشته باشم؟ دایی بزرگترین بازیکنی است که قاره آسیا به خودش دیده و او این میل را دارد که تجربیاتش را در اختیار فوتبال کشورش بگذارد.

چه کارهایی کردید یا می‌کنید تا بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی روانی به شرایط خوبی برسند؟
واقعاً کسی نمی‌تواند جای هادی را پر کند او کاپیتان و یکی از بهترین بازیکنان تیم بود و قطعاً کسی نمی‌تواند جایگزین او شود.

 

بازیکنان هم رفیق و هم‌بازی‌شان را از دست داده‌اند و ما به سختی با این موضوع کنار آمده‌ایم چرا که بازیکنان احساسات قوی دارند اما به هر حال باید به زندگی ادامه داد ما باید هر کاری می‌توانیم برای شادی روح هادی و دل هواداران پرسپولیس انجام دهیم.

کمتر کسی اشک شما را در این سال‌ها دیده است اما در مراسم هادی نوروزی شما بارها گریه کردید.
باید اعتراف کنم که متوجه حرف شما نمی‌شوم برای من و سایر بازیکنان اتفاق بسیار تلخی رخ داده بود و ما غم بزرگی را تحمل می‌کردیم اما باید کار کنیم و به زندگی ادامه دهیم وظیفه ما این است که مراقب خانواده‌اش باشیم.

در این سال‌ها که در فوتبال حضور دارید تجربه فوت بازیکنان را داشته‌اید؟
دو مورد از این اتفاقات دیده بودم که در حادثه جان خود را از دست دادند اما فوت هادی ناگهانی و در یک شب اتفاق افتاد و واقعاً شوک بزرگی به ما دست داد.

این اتفاق را پای بدشانسی نمی‌گذارید؟
به نظر من این یک حادثه بود و نمی‌توان آن را پای بدشانسی گذاشت.

تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان به تساوی رسید. آیا این بازی را دیدید و اگر دیدید نظرتان در مورد این بازی چیست؟
من مسابقه را دیدم اما نه می‌توانم و نه می‌خواهم درباره این بازی صحبت کنم. من هیچ‌گاه راجع‌به سایر تیم‌ها و مربیان دیگر حرف نمی‌زنم چرا که از شرایط داخلی این تیم‌ها خبر ندارم و از طرف دیگر می‌دانم هر مربی در تیمش مشکلاتی دارد.

سازمان لیگ اعلام کرده پرسپولیس می‌تواند به جای هادی نوروزی بازیکن بگیرد آیا بازیکنی مدنظر شما هست که او را به پرسپولیس اضافه کنید؟
ما هیچ جایگزینی برای هادی نداریم و بازیکنی هم نمی‌تواند جایگزین او در پرسپولیس شود بازیکنی در آن حد و اندازه برای ما وجود ندارد و نه به کسی فکر می‌کنیم و نه می‌توانیم بازیکنی با خصوصیات او به پرسپولیس بیاوریم.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------