آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مصاحبه تند و عجیب کی روش با خبرنگاران/ به انتقاد ها ارزش قائل نیستم!



پس از تساوی تیم ملی در عمان به نظر می رسد کارلوس کی روش زیاد از حواشی تیم ملی راضی نیست. کی روش مدعی شد هیچ گونه ارزشی به برخی انتقادها قائل نیست که این ادبیات گفتاری از این مربی حرفه ای عجیب به نظر می رسد و نشان می دهد که او در تیم ملی تحت فشار است.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز در خصوص بازی دوستانه با ژاپن گفت: در درجه اول می‌خواهم به هیأت ژاپنی خوش آمد بگویم که به ایران آمدند.

 

کشور ایران افتخار بزرگی دارد مقابل ژاپن که بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد بازی می کند و این فرصت نادر را برای کسب تجربه بدست آوردیم. برای شخص بنده افتخار بزرگی است که با تیم ایران که در قلب من جای دارد مقابل ژاپن که قدرتمند است قرار بگیرم..

 

اخبار,اخبار ورزشی,کی روش


سرمربی تیم ملی ایران در مورد انتقادها و اینکه آیا پس از شکست احتمالی مقابل ژاپن این موارد ادامه دارد یا خیر تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که ما هیچ ارزشی برای این گونه انتقادها قائل نیستم.

 

به خاطر اینکه در گذشته بارها اتفاق افتاده بود عملکرد خوبی داشتیم اما نتیجه نگرفتیم اما انتقادها و فشارها وجود داشت. در حال حاضر صدرنشین هستیم. 4 بازی باقی مانده که 3 بازی در خانه داریم برای ما فقط صعود مهم است اگر می‌خواهید لذت ببرید می‌توانید به سالن اپرا بروید!
 
کی‌روش در مورد سوال خبرنگار ژاپنی مبنی براینکه نظرتان در مورد ژاپن و بهترین بازیکن این تیم چیست گفت: مطمئنا نمی‌توانیم از نام‌های بزرگی چون کاوایا بگذریم اما به نظر من خطرناک‌ترین بازیکن ژاپن روحیه تیمی است از صمیم قلب از آنها متشکریم که در تهران حضور پیدا کردند. این مسئله در 5 سال گذشته به ندرت پیش آمده بود. فردا بدون ترس مقابل ژاپن بازی خواهیم کرد.

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------