مرگ نوروزی مشکوک نبود/ نتیجه کالبدشکافی محرمانه اعلام می شود



سرپرست تیم پرسپولیس به بروز برخی شایعات در خصوص نحوه مرگ هادی نوروزی واکنش نشان داد. محمود خوردبین گفت؛ هیچ موضوع خاص یا مشکوکی در مرگ کاپیتان نوروزی وجود ندارد و همیشه نتیجه کالبدشکافی همه مردم به صورت خصوصی و محرمانه به دست مسئولان نیروی انتظامی و خانواده درجه یک مرحوم می رسد.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه‌های ورزشی کشورمان که در آن عنوان شده بود مسئولان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از مقامات پزشکی قانونی خواسته‌اند جواب کالبدشکافی مرحوم هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس به صورت محرمانه اعلام شود، توضیح داد: در روزهایی که همه ما عزادار از دست دادن مرحوم نوروزی هستیم متأسفانه سخنانی عنوان می شود که باعث ایجاد سوال در ذهن مردم عزیز کشورمان می‌شود که این مسئله از نظر من کار درستی نیست.

 

اخبار,اخبار ورزشی,هادی نوروزی


محمود خوردبین ادامه داد: اعضای محترم کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال! نتیجه کالبدشکافی نه تنها مرحوم نوروزی بلکه همه مردم به صورت خصوصی و محرمانه به دست مسئولان نیروی انتظامی و خانواده درجه یک مرحوم می رسد و نیازی به گفتن این حرف‌ها نیست که شما بخواهید اینگونه این مسائل را مطرح کنید. من نمی‌دانم چرا این روزها مصاحبه‌های زیادی از طرف برخی از اعضای کمیته پزشکی صورت می‌گیرد.

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که هیچ مورد خاصی در موضوع مرگ هادی نوروزی دخیل نیست که بخواهند عده‌ای از اصطلاح محرمانه برای این موضوع استفاده کنند.

 

متأسفانه عده‌ای با طرح این مسائل بی‌پایه با آبروی افراد بازی می‌کنند. همه مردم بدانند که در مسئله مرگ هادی نوروزی هیچ مسئله خاصی وجود نداردو عنوان کردن این مسائل در این شرایط کار بسیار نادرستی است.

خوردبین گفت: ما به دنبال این هستیم که بدانیم از طرف کدام مقام مسئول در کمیته پزشکی این خبر در یکی از روزنامه‌ها چاپ شده است.

 

از طرف دیگر خواهشمندم در این روزهای سخت که خانواده محترم مرحوم نوروزی و کلیه ملت ایران در غم از دست دادن این بازیکن فقید عزادار هستند با طرح مسائل بی پایه و اساس باعث آزردگی خاطر کسی نشویم.

 

از طرف دیگر امیدواریم که این مطلبی که در یکی از روزنامه‌ها چاپ شده صحت نداشته باشند.

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------