آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

درخواست بهترین مدافع وسط پس از انقلاب از بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,محمد پنجعلی

محمد پنجعلی، کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی درخواستی از رضا نور محمدی دارد.»

درگذشت هادی نوروزی هنوز هم برای رضا نورمحمدی باور کردنی نیست . او و بنگر که از دوستان بسیار صمیمی هادی بودند، هنوز که هنوز است باور نکرده اند که هم تیمی شان از کنارشان رفته است.

 

رضا نور محمدی بعد از نوروزی کاپیتان دوم پرسپولیس بود و حالا که دیگر هادی در ترکیب قرمز ها نیست، او باید بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد اما هضم این قضیه برای رضا   خیلی سخت است.

نور محمدی گفته که اگر ایراد نگیرند تا آخر فصل بازوبند را نمی بنند. او و محسن بنگر که شرایط روحی خوبی هم ندارند (و این کاملا در بازی دوستانه پرسپولیس هم مشهود بود) یکی از نگرانی های برانکو برای دیدار با صبا هستند.

 

با این شرایط محمد پنجعلی، کاپیتان سابق پرسپولیس که اتفاقا در نظر سنجی برنامه نود از سوی مردم، به عنوان بهترین مدافع وسط بعد از انقلاب ایران هم انتخاب شد، در گفت و گو با روزنامه گل درخواستی از نور محمدی دارد،اینکه بازوبند را قبول کند و در دیدار با صبا و بازی های دیگر کاپیتان پرسپولیس باشد.

 

شاید جلو تر از همه راه رفتن که روزی کار هادی نوروزی بود، نور محمدی را یاد خاطرات او بیندازد، اما بالاخره پرسپولیس نیاز به کاپیتان دارد و او  و حتی محسن بنگر می توانند با رهبری خود تیم را برای برد های آینده آماده کنند تا شیرینی این برد ها تقدیم به روح هادی شود.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------