آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

قلب خولیو ولاسکو هنوز به عشق ایران می تپد!



اخبار,اخبار ورزشی,ولاسکو

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با وجود اینکه هم‌اکنون در آرژانتین حضور دارم و این تیم را تمرین می‌دهم، اما همچنان قلبم با ایران است.

خولیو ولاسکو، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان که هم‌اکنون سکان هدایت هموطنان آرژانتینی‌اش را در دست دارد پس از مطلع شدن از حضور تیم والیبال نوجوانان ایران در این کشور با محمد وکیلی تماس تلفنی برقرار کرد.

ولاسکو در این تماس تلفنی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که مسئولان فدراسیون والیبال محمد وکیلی را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب کرده‌اند و او نیز در کنار این تیم مشغول به کار است. توانایی وکیلی برای تربیت بازیکنان رده سنی پایه باعث می‌شود تا آینده والیبال ایران قدرتمند و تضمین شده باشد.

 

حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی که در سطحی بالا برگزار می‌‌شود حاکی از آن است که والیبالیست‌های ایرانی شایسته حضور در چنین سطحی از مسابقات هستند.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: من در ایران روزهای خوب داشتم و از این کشور خاطرات زیادی دارم. با وجود اینکه هم‌اکنون در آرژانتین حضور دارم و این تیم را تمرین می‌دهم، اما همچنان قلبم با ایران است.

او در این تماس تلفنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول تمرینات آماده‌سازی تیم ملی آرژانتین در بوینس‌آیرس هستم و نمی‌توانم به کورینتس (محل برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان) سفر کنم. اگر در این شرایط نبودم حتماً برای دیدن تیم ایران به کورینتس می‌آمدم.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------