آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رمزگشایی از اتفاقی که شب قبل از دربی 6 تایی ها افتاد



اخبار,اخبار ورزشی, دربی 6 تایی ها

رئیس وقت باشگاه استقلال به دروازه بان این تیم گفت: «تو فکر می کنی کی هستی؟ من اصلا به تو نیاز ندارم و فردا هم نمی گذارم تو بازی کنی.

امیر قلعه نویی در تازه ترین حرف های خود بدون این که نامی از ناصر حجازی بیاورد مدعی شد اسطوره آبی ها قبل از دربی معروف سال 56 برای استقلال حاشیه درست کرده است.

وقتی قلعه نویی گفت: «بروید ببینید یک شب قبل از دربی معروف 6 تایی ها چه اتفاقی افتاد و چه حاشیه ای برای تیم درست شد!» با توجه به سابقه اختلاف قلعه نویی با ناصر حجازی، ذهن همه به این سمت رفت که امیر مدعی است حجازی در اردوی قبل از بازی با پرسپولیس برای استقلال حاشیه درست کرده است اما یکی از همبازیان حجازی این شایعه را تکذیب کرد.

وی گفت: «قلعه نویی مستقیم نامی از حجازی نیاورده اما به قول منصور رشیدی او که آن زمان کمتر از 10 سال سن داشته، چه چیزی می داند که ما نمی دانیم. ما در آن بازی حضور داشتیم و اولا اصلا شب قبل از بازی در اردو نبودیم و ظهر بازی در رستوران نایب دور هم جمع شدیم.

 

در ثانی حجازی ظهر روز قبل ملاقاتی با خسروانی داشت و به او گفت "شما حق ندارید از نفوذ سیاسی خودتان استفاده کنید و به ما زور بگویید. "خسروانی هم به او گفت "تو فکر می کنی کی هستی؟ من اصلا به تو نیاز ندارم و فردا هم نمی گذارم تو بازی کنی".»

این بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: «با این وجود، حجازی چون می دانست رشیدی آماده نیست روز بازی مثل همه بچه ها به رستوران نایب آمد و آنجا رایکوف به او گفت "آماده بازی هستی" که حجازی هم جواب مثبت داد اما قبل از این که به استادیوم برسیم، خسروانی به رایکوف گفت "حجازی باید روی نیمکت باشد و رشیدی بازی کند". رایکوف هم چاره ای جز اطاعت نداشت.»

وی در پایان توضیح داد: «رشیدی ناآماده به زمین رفت و وقتی 4 گل خورد تعویض شد و حجازی بازی کرد. موضوع همین بود و حالا اگر به قلعه نویی اطلاعات اشتباه داده اند، بحث دیگری است.»

اخبار ورزشی - راد نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------