شرط آنچلوتی برای جانشینی مورینیو در چلسی



اخبار,اخبار ورزشی,کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی نمی‌خواهد به طور موقت و تا پایان فصل به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شود و او شرط گذاشته فقط به صورت دائمی هدایت چلسی را بر عهده می‌گیرد.»

ایونینگ تایمز خبر داد که نماینده آبراموویچ با نماینده کارلو آنچلوتی دیدار داشته و این مربی ایتالیایی که دو فصل هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و جانشین مورینیو در این تیم بود به نظر می‌رسد دوباره قرار است در یک تیم دیگر جانشین مورینیو شود.

 

البته این بار آنچلوتی برای آبراموویچ شرط گذاشته که به هیچ وجه حاضر نیست به طور موقت و تا پایان فصل هدایت چلسی را بر عهده گیرد و تنها در صورت بستن قرارداد دائمی (2 یا 3 ساله) هدایت آبی‌های لندن را قبول خواهد کرد.

مورینیو که خود عنوان کرد نیازی به تضمین جایگاهش نیست تنها یک قدم با اخراج از چلسی فاصله دارد و آن هم نتیجه نگرفتن در بازی مقابل لیورپول در بازی روز شنبه در استمفورد بریج است.

 

در صورتی که چلسی در این دیدار پیروز نشود به احتمال بسیار زیاد ژوزه مورینیو پرتغالی، موفق‌ترین مربی تاریخ چلسی در فصل سوم در حالی از این تیم جدا خواهد شد که این اتفاق قبلا یک بار در سال 2007 و یک بار نیز در تیم رئال مادرید رخ داد جایی که مورینیو در سال سوم با نتیجه نگرفتن از سمت خود کنار رفت.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------