آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

نقش فردوسی‌پور در دعوای بین کی‌روش و دبیرکل فدراسیون فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی,فردوسی‌پور

درحالی که کی روش و اسدی هر روز یکدیگر را به مناظره دعوت می کنند و البته تا به حال خبری هم نشده است، رئیس فدراسیون فوتبال از نقش برنامه نود و فردوسی پور در مورد این اختلاف می گوید.

علیرضا اسدی که دبیرکل فدراسیون فوتبال است از زمان حضورش در این فدراسیون اختلاف با کی روش را علنی کرد.

اختلاف این دو تا جایی چیش رفت که قرار بود هفته گذشته نشست های خبری جداگانه ای برگزار کنند و علیه یکدیگر دست به افشاگری بزنند. با این حال قبل از دربی این دو کمی عقب نشینی کردند.

با این حال در روز دیدار استقلال و پرسیپولیس دوباره مصاحبه های تندی از این دو منتشر شد. اسدی کی روش را به مناظره در برنامه نود دعوت کرد و سرمربی تیم ملی هم جواب او را داد.

اما علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلاف این دو پای عادل فردوسی پور و برنامه نود را هم وسط می کشد.

برنامه ای مثل نود هر چه دلش می خواهد می گوید و همه را به جان هم می اندازد. البته برخی رسانه های دیگر هم این کار را می کنند. به همین خاطر کی روش و اسدی نباید گول این مسائل را بخورند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که قصد ندارد با برگزاری نشستی به کی روش و اسدی مشکل آنها را برطرف کنید؟ گفت: چرا باید این اتفاق بیفتد.

 

ما به دنبال این جلسه هستیم تا مشکل حل شود. خط قرمزها باید رعایت شود اما برنامه نود این خط قرمزها را رعایت نمی کند و هر چه دلش می خواهد می گوید. بقیه هم به این مسائل استناد می کنند و تحت تاثیر قرار می گیرند.

کفاشیان در ادامه تاکید کرد: آقای اسدی کار خودش را در فدراسیون فوتبال انجام می دهد و کی روش هم در تیم ملی دنبال کارهای خودش است.

 

ما به دنبال حل این مشکل هستیم اما در نهایت این من هستم که تصمیم نهایی را می گیرم. این دو هم نباید گول مسائلی را بخورند که براساس اطلاعات ناقص به آنها منتقل می شود.

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------