اظهارات تاسف بار عابدزاده درباره درگیری اش در ورزشگاه آزادی



اخبار,اخبار ورزشی,عابدزاده

پیشکسسوت پرسپولیس گفت: «متاسفم برای فوتبال کشورمان که در آن هر فردی می تواند مسئولیتی عهده دار شود.

احمدرضا عابدزاده درباره درگیری خود در جایگاه ویژه پیش از آغاز دربی 81 اظهار داشت: «روز پنجشنبه به سازمان لیگ رفتم  و چند بلیت جایگاه گرفتم تا با دو سه نفر از دوستانم برای تماشای دربی به ورزشگاه برویم، وقتی وارد جایگاه شدیم به رفقای خودم گفتم لطفا در صندلی های پایین جایگاه بنشینید که اگر پیشکسوتان برای تماشای بازی آمدند در ردیف های بالا بنشینند تا حرمت شان حفظ شود.

 

بعد خودم روی صندلی نشستم و چون فضا محدود بود لحظاتی از جایم بلند می شدم یا روی تکیه گاه صندلی ام می نشستم تا به زانوهایم فشار وارد نشود. در همین حین یک نفر که کت و شلوار پوشیده بود و بی سیم به دست داشت آمد و گفت درست بنشین.»

وی ادامه داد: «گفتم اولا درست صحبت کن و ثانیا اگر شناختی از فوتبال داری باید بدانی زانوهایم را چند بار عمل کردم درد می گیرند که بلند می شوم. این چه طرز حرف زدن با بزرگتر هست. که این فرد نمی دانم مسئول جایگاه ویژه است یا یکی از مسئولان جایگاه ویژه است.

 

گفت می اندازمت بیرون باور کنید چند لحظه ای از گستاخی این آدم هنگ کرده بودم. پیش خودم گفتم خویشتن داری  کنم. چون اگر قرار بود واکنشی نشان بدهم بعید می دانم این آقا می توانست به حرف های بی ادبانه خودش ادامه دهد. گفتم جوان یک کت و شلوار تنت کرده ای فکر کردی خبری شده.

 

با حالتی مغرورانه گفت: همین کت و شلوار سه میلیون تومن پولشه! به ایشان گفتم سه میلیون که هیچ باشد 300 میلیون چه فایده اما توی تن تو به خاطر اینکه بی ادب هستی زار می زند. اتفاقا خیلی ها هم نظاره گر و شنونده مکالمه ما بودند.»

عابدزاده تصریح کرد: «این فرد در حدو حدودی نیست که درباره اش فکر کنم یا صحبت کنم. متاسفم برای فوتبال کشورمان که در آن هر فردی می تواند مسوولیتی عهده دار شود. نمی دانم از وزیر ورزش گلایه کنم یا از مدیریت استادیوم آزادی. هر فردی که این آدم را گذاشته داخل ورزشگاه آزادی و به او مسوولیتی داده مدیون ما پیشکسوت های فوتبال خواهد شد.»

وی ادامه داد: «چطور می شود یک جوان احترام من را که حداقل 10 سال از او بزرگترم نگه ندارد. خاک این فوتبال را ما خورده ایم، جراحی های زانو، دردها و هزینه هایش مال امثال من است کت و شلوار، بی سیم و گستاخی اش مال فردی که در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی مشغول کار است. هر نهاد یا هر دوستی که چنین افرادی را در بدنه ورزش مشغول به کار می کند باید حداقل ها را در نظر بگیرد.»

کاپیتان اسبق تیم ملی افزود: «جای من احمدرضا عابدزاده در کابین خلبان یک هواپیما نیست چون سررشته ای از خلبانی ندارم جای این افراد هم در جایگاه ویژه استادیوم آزادی نیست جایگاهی که پیشکسوتان و خاک خورده های فوتبال در آن رفت و آمد می کنند من کوچکتر از آن هستم بخواهم کسی را نصحیت کنم اما دوستی که این آدم را در ورزشگاه آزادی منصوب کرده ای حداقل یک فردی را بگذار که احترام بزرگتر را بلد باشد یا بلد باشد به بزرگتر های خود احترام بگذارد ما حتی موظف هستیم به کوچکترهایمان نیز احترام بگذاریم.»

وی ادامه داد: «احترام گذاشتن به دیگران احترام به خود است چطور یک جوان به خودش اجازه می دهد از واژه می اندازمت بیرون استفاده کند. همین رفتارها، همین تصمیمات مدیریتی غلط باعث شده مردم با ورزشگاه ها قهر کنند وقتی به من از این حرف ها می زنند پس ببینید با تماشاگران چه رفتاری صورت می گیرد که طرف می گوید وقتم را بگذارم، پولم را بگذارم بروم ورزشگاه بی احترامی هم ببینم. کیفیت مسابقات هم که مشخص است.»

عابدزاده در پایان گفت: «من آدمی نیستم که بخواهم ظلم را تحمل کنم و یا پا پس بکشم از این به بعد سعی می کنم بیشتر به استادیوم آزادی بروم تا ببینم این فرد یا امثال او چگونه می توانند مانع از حضور بنده در ورزشگاه بشوند.

 

امیدوارم مسئول این فرد یا مسوولان به جای لجبازی با امثال من و حمایت از کار اشتباه و حمایت از بی احترامی به بزرگتر یک تصمیم درست بگیرند تا این چنین کام پیشکسوتان و خاک خوردگان ورزش کشور را تلخ نکنند.»

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------