آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

کریم باقری: گلر خوب نصف یک تیم است/ از ابتدا هم با طاهری اختلافی نداشتم



اخبار,اخبار ورزشی,کریم باقری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید داشتن یک دروازه‌بان خوب برای یک تیم مهم است.

کریم باقری درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه کردند. استقلال در شروع دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما هرچه از زمان بازی گذشت ما توانستیم بر بازی تسلط پیدا کنیم.

 

فکر می‌کنم در کل موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف به دست آوردیم اما با بی‌دقتی توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. در کل فکر می‌کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی آمده بودند از فوتبال لذت بردند اما این داربی جزو معدود داربی‌هایی بود که همه چیز سر جای خودش بود.

وی درباره عملکرد دروازه‌بان‌های دو تیم هم گفت: واقعیت این است که گلر خوب نصف یک تیم است. وقتی دروازه‌بان یک تیم مطمئن باشد کار مدافعان و همین طور تیم را آسان‌تر می‌کند و خیال آن‌ها را از بابت دروازه راحت می‌کند. مهدی رحمتی روز گذشته ستاره تیمش بود و بارها و بارها موقعیت‌ها را از ما گرفت.

 

واقعا رحمتی عملکرد خوبی داشت. البته در مورد سوشا مکانی هم باید بگویم او هم عملکرد بدی نداشت. روی گلی هم که دریافت کرد نمی‌توانیم با جدیت بگوییم که سوشا مقصر بود چون ضربه‌ای که زده شد از پشت مدافع بود و سوشا دید نداشت و البته ضربه با سرعت بالایی هم وارد دروازه شد.

او ادامه داد‌: به اعتقاد من سوشا مکانی هم گلر خوبی است اما باید حاشیه‌هایش را کم کند و فقط به مسائل فنی بپردازد.اگر این گونه شود می‌تواند چندین سال در پرسپولیس بماند و در این تیم دروازه‌بانی کند.

باقری درباره عملکرد محسن ترکی در دیدار هم گفت: صحبت‌ها در مورد داور زیاد است و هر کس به راحتی به خود اجازه می‌دهد درباره عملکرد محسن ترکی نظر بدهد. من فکر می‌کنم نباید این گونه باشد.

 

فقط کارشناسان داوری باید درباره عملکرد داور اظهار نظر کنند. ترکی روز گذشته تمام تلاشش را انجام داد تا قضاوت خوب و منصفانه‌ای داشته باشد. فکر می‌کنم در این کار هم موفق بود و کم‌اشتباه ظاهر شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جلسه‌ای که دو روز قبل از داربی با طاهری داشت، گفت: در یک جلسه با طاهری شرکت کردم و مسائل مختلفی را مطرح کردیم. دوست ندارم درباره مفادی که در این جلسه مطرح شد، صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافاتش با طاهری برطرف شده است گفت: ما از اول هم اختلافی با یکدیگر نداشتیم. البته بهتر است بگویم من هیچ اختلاف و ناراحتی با هیچ کس ندارم.

باقری درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی هم گفت: بازی سختی را پیش‌رو داریم.

 

ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ است و مطمئنا کار ما برای شکست دادن این تیم سخت است.

 

ما در این بازی دو بازیکن خودمان را هم نداریم اما چیزی که مهم است این که هرچه داریم بگذاریم و با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.

 

از امروز همه بازی مقابل استقلال را فراموش می‌کنیم و فقط به دیدار مقابل ذوب آهن فکر می‌کنیم زیرا می‌دانیم نتیجه‌گیری و پیروزی در این دیدار می‌تواند ما را به فینال جام حذفی و کسب مقام قهرمانی نزدیک کند. مطمئنا از جام حذفی راحت‌تر می‌توانیم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

وی در پایان درباره مسائل و مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: مشکلات کماکان وجود دارد اما با قراردادی که مدیریت باشگاه با اسپانسر منعقد کرده در تلاشم تا مشکلات را برطرف کنم.

 

البته من اطلاع دقیقی از اینکه بازیکنان چقدر دریافتی داشته‌اند و اینکه آیا دریافتی داشته‌اند یا نداشته‌اند، ندارم اما امیدواریم هرچه زودتر مشکلات تیم برطرف شود. فعلا هیچ گونه مشکلی از بابت امکانات در تمرین‌ها نداریم.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------