آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

گلایه محمود فکری از پرویز مظلومی:از حق استقلال دفاع نکردی/از پشت کوه که نیامده ایم



اخبار,اخبار ورزشی,محمود فکری

محمود فکری حسابی از دست محسن ترکی ناراحت است و می گوید:«گرفتن وقت اضافه در وقت اضافه عادلانه نبود.

محمود فکری حسابی از قضاوت محسن ترکی ناراحت است.او هر چند کلمه ای که حرف می زند دوباره خودش بحث را عوض می کند و به قضاوت محسن ترکی ایراد می گیرد.حرف بازیکن سابق استقلالی ها این است:«آنقدر وقت اضافه گرفتند تا پرسپولیس گل مساوی را بزند.»

نظرتان درباره دربی 81 چیست؟
در کل بازی خوبی بود و اتفاقات زیادی هم داشت.هم روی دروازه استقلال،هم روی دروازه پرسپولیس.خدا را شکر تماشاگران هم مشکلی ایجاد نکردند و یک بازی جوانمردانه را از دو تیم شاهد بودیم.

نتیجه مساوی در این بازی عادلانه بود؟
اصلا.به نظر من استقلال باید بازی را می برد.در وقت های قانونی و عادلانه بازی استقلال بازی را برده است.متاسفانه و با وجود اینکه ترکی قضاوت خوبی داشت و بازی را خوب کنترل کرد اما در نهایت و با وقت های اضافه ای که در وقت های اضافه گرفت کار را خراب کرد.واقعا دو دقیقه وقت اضافه باید می گرفت؟

اما سید مهدی رحمتی مصدوم شده بود و آیا نباید این وقت ها محاسبه می شد؟
محاسبه کنند درست اما ما که از پشت کوه نیامده ایم.داوری دوستان و داوری خارجی ها را هم دیده ایم.

 

اگر بازی مساوی بود آقای ترکی خیلی هنر می کرد دقیقه 94 و 15 ثانیه سوت را می زد اما چون پرسپولیس عقب بود ...رحمتی مصدوم شد قبول اما اگر قرار باشد همه وقت های اضافه در طول بازی گرفته شود که باید کلی در پایان وقت اضافه بگیرند.

به نظر خیلی از دست آقای ترکی ناراحت هستید.
ایشان من را یاد زمانی انداخا که علی پروین فوتبال بازی می کرد.شنیده ام که آن زمان ها ایشان زمانی که پرسپولیس عقب بوده می رفته به داوران می گرفته که سوت بازی را نزنند.

 

داوران از پروین اجازه می گرفتند.وقت اضافه حدی دارد آقای ترکی.شما بازی را خوب کنترل کردید اما انصاف نبود دقیقه 95 سوت را بزنید.

الان آقای پروین می آید و جواب تان را می دهد.
من هم شنیده ام اما یک چیزهایی بوده دیگر.

یک انتقادی که از استقلال و پرویز مظلومی می کنند این است که تدافعی بازی کردند و اجازه ندادند تا این مسابقه جذاب تر شود.
طبیعی است.استقلال جلو بود و گل زده بود.اتفاقا بچه ها خیلی هم خوب دفاع می کردند.یک چیزی را هم بگویم استقلال مقابل یک تیم مبتدی و ساده که بازی نمی کرد.داشت مقابل پرسپولیس بازی می کرد که این همه بازیکن خوب دارد.مگر پرسپولیس یک تیم معمولی است که استقلال حمله کند و گل دوم و سوم را هم بزند.

 

این یک بازی حیثیتی بود و اگر پرسپولیسی ها دو بر صفر هم می باختند فرقی برایشان نمی کرد.به همین دلیل طبیعی بود که حمله کنند و برای رسیدن به گل فشار بیاورند.شک نکنید اگر استقلال هم عقب بود همین طور فشار می آورد اما آن وقت های اضافه...

این ناراحتی شما از ترکی به نظر فروکش نخواهد کرد.
برای اینکه نتیجه بازی را تغییر داد.در وقت اضافه یک تیم ممکن است حتی دو گل بزند.من از مظلومی گلایه دارم.او از حق استقلال دفاع نکرد.اگر پرسپولیسی بودند به داور حمله می کردند و به وقت های اضافه ای که گرفته بود اعتراض می کردند اما او این کار را نکرد.

دربی هم تمام شد و استقلال و پرسپولیس باید لیگ را ادامه بدهند.استقلال صدرنشین است.آیا این صدرنشینی در نهایت به قهرمانی تیم منجر می شود؟
شانس هست.البته اگر مشکل خاصی مثل مصدومیت،محرومیت،مسائل مالی و ...پیش نیاید.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------